Never look back!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma - 31 oktober 2011 22:53

Jag tror inte jag betalade såhär mkt för syrrans mössa..


Jag såg direkt besvikelsen och förvåningen i ditt ansikte. 


Är du säker att du det här var det billigaste? 


kan det inte bara få handla om mig, och min underbara dag som jag vill ha? om du ha penga problem säg det då, jag har en annan som kan sponsra.. 

Måate allt verkligen handla om sånt? jag vill ha detta, och nej, det kanske inte var det blilligaste men åtminstonde är det bra kvalitet, och nån som JAG vill ha. För det är väl ändå mig det handlar om.. eller?..


Snälla, titta inte på mig med den där blicken! jag försöker, men inget verkar ju funka för dig, inget har gjort det hittills och nu börjar min ork att ta slut. 

Av Emma - 31 oktober 2011 17:29

drog till Andreas en sväng, Vi såg på dexter och kollade på nå youtube klipp sen så for vi o åt, burger king blev det. 

Sen nu snart ska jag fara på ung konfa möte (: 

Seb blire att komma hem och ta det lugnt! 

Kanske titta på tv eller he på nån film.. nånting lär det ju bli! 


Det blev heller inget gym idag så imorrn ska jag nog fara, eftersom att jag heller inte tränar taekwondo ikv så känns det som att jag måste fara in imorrn :) 

Av Emma - 31 oktober 2011 13:23

Solen skiner och himlen är blå

och här sitter jag och har tråkigt som få..

Eller? xD haha! 


vaknat och ätit en gooooood makrill macka och druckit mjölk, underbart gått! :D

Sitter och funderar på om jag ska ta en dusch eller fara in till stan och gymma en sväng.. svårt att bestämma sig! 

Ikväll blir det konfa möte, men jag vet inte om jag får komma eftersom att jag kanske anmälde mig liiite för sent, skickade precis ett sms och frågade så jag får väl se. 


Nu tänker jag lyssna på musik, ta en dusch och sen får jag se! :p

Av Emma - 30 oktober 2011 23:26

Nu är det sagt och gjort.. egentligen gjort och sagt. 

Och jag menar det verkligen! 

Det känns bra! nästan lite lättnad. 


Nu blickar jag framåt! 

Av Emma - 30 oktober 2011 22:44

Jag känner mig upprörd.. väldigt upprörd, precis som att jag haft en diskussion eller som att jag läst nåt som gör mig irriterad men grejjen att varken eller.. 

Det typ bara kom nästan. Väldigt irriterande är det. vill starta en diskussion med någon bara för att att diskutera. Nästan bråka. 

Av Emma - 30 oktober 2011 22:28

Vem ger en människa rätt att kalla någon anna människa oduglig? 

Eller hora.., bögjävel.., dålig.., jävla fitta.., och massa mer ord? 

Vad säger att den där 15 åriga tjejen som blev gravid första gången hon hade sex är en hora, och bara för att hon är gravid ung? är det en stämpel att är man ung gravid så är man en hora? 

eller alla som får höra att dom är en jävla fitta eller bögjävel, vafan är det för skit? 

Vad säger att den där killen i tajta jeans och snyggt hår är bög? han kanske bara har den stilen? eller måste det vara så att han är bög för att han ser ut på ett visst sätt? jag trodde faktiskt att man fick se ut som man ville i dagens samhälle.. men tydligen inte utan att kunna få en stämpel..

Och varför säger man ens att någon annan är dålig? har ni någon gång tänkt på vad alla dessa ord gör med oss? 

Den där feta tjejen som egentligen inte är speciellt fet äter två hårdbrödmackor om dagen för att gå ner i vikt för att inte bli kallad för fet igen vilket slutar med att hon har allvarlig anorexia som gör att livet står på spel..

Ja, jag kanske har tagit en del osannolika eller ovanliga exempel nu, men det värsta är att detta förekommer..

Bara för att man är 15 år och blir gravid betyder inte att man är en hora! 

Släpp dom där fördomarna och kolla på flickan som ni kallar fet, och sen tar ni er en rejäl titt i spegeln så ska du se att hon är kanske till och med smalare än dig! 

Ord förstör oss! och ändå lever vi för att göra andra nöjda istället för att se på oss och tänka att gud vad jag är bra, och inte ta någon skit! 

Av Emma - 30 oktober 2011 22:10

Det finns inget att skriva

inget i mitt liv

inga känslor 

nada. 

Ibland är det till och med att få ut ord ur min käft

det kan vara så svårt att bara säga några enkla ord

som jag egentligen vill säga

men som munnen vägrar att uttala..

Det är inte alltid så lätt..

Av Emma - 30 oktober 2011 15:33

Packat väskan, det lilla som jag tar med mig, ska ju bara stanna hos mamma till typ onsdag eller nåt :) 

Får se om jag far nåt på ku ikv, beror på om mamma kan skjutsa mig och lite sånt,,

Alltså jag har typ inget att skriva idag :p haha

men ändå har jag känslan att jag vill.. hmm. 

Aja, hörs! 

Ovido - Quiz & Flashcards