Never look back!

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 30 april 2012 16:52

Klockan är snart fem så då kommer syrran och hennes pojkvän hit på middag! 

Sen drar dom vidare på fest och familjen gustaffson med en sellgrenare drar vidare till moster. 

Kommer nog bli rätt så roligt! :)


   

Av Emma - 30 april 2012 12:16

Det är väldigt underbart att ha urinvägsinfektion då vårdcentralen är stängd.. eller?! 

Jag förstår inte hur jag kunde ha gått såhär en hel jävla vecka, jag håller ju på att bli tokig! 


Aja, Sitter i mitt rum själv igen, ska väl snart ta o klä mig och dra till morsan. Ska till moster ikväll och fira sista april där. Blir nog alldeles förtjusande skojjigt.. haha nä men det blir roligt :)


 

Av Emma - 28 april 2012 14:42

Hatar urinvägsinfektion! 

Aja, fader min kommer snart me tranbärsjuice så jag hoppas det hjälper lite grann iaf! 

Ska ju till en kompis ikväll, vill ju inte direkt ha ont då är där, skulle inte kännas så bra att behöva kuta på toan var 5 minut xD haha!


Har iaf skrivit klart mitt tal som jag ska hålla för konfirmanderna imorrn, och min slampoetry dikt blir längre och längre så det är väl positivt :p haha 


 

Gammbild för fan! 

Av Emma - 27 april 2012 19:48

Jag är otroligt stolt över mig själv! 

Jag hade ju som sagt min projektarbete redovisning i onsdags och det otroligt bra! 

Jag hade som en föreläsning om självkänsla och innan tänkte jag att dom skulle bli otroligt uttråkade ióch nästan somna.. men dom höll sig vakna och lyssnade väldigt uppmärksamt faktikst! 

och jag fick jätte bra kritik från min lärare, och en av ledarna kom fram o gav mig en kram och sa: starkt gjort Emma! 

Nej, det kändes riktigt bra faktikst! 


 

Av Emma - 24 april 2012 16:51

Jag vill bara sova!!!!


       

Av Emma - 24 april 2012 15:49

Ja nu sitter man här. sitter i köket för att jag inte bara ska lägga huvudet på kudden o somna! måste vara vaken o sova inatt! 

blir som sagt en låååååång dag imorgon. känns riktigt jobbigt men inget att göra åt saken.. får ju lång helg till helgen så varför klaga över en dag ;) hehe

Jag sitter iallafall här i köket och försöker plugga, men egentligen skulle jag bara vilja sova! 

Har liksom ingen motivation till att göra uppgiften jag just nu håller på med, lärarn har förstört mitt sista år. tappat all motivation jag hade i början..! 

jaja.. ca en månad kvar bara! 


         

Av Emma - 23 april 2012 21:15

SÅ GODIS SUGEN! 

GE MIG GODIS NÅÅÅÅÅGON! 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! 


I'm going crazy... 

nej men jag är väldigt godis sugen! 

Har gjort lite på ena rapporten som tydligen ska vara klar på fredag.. jippie!.. eller?

Iallafall. nationella i svenska B på onsdag och nästan direkt efter blire projektarbets redovisning.. vadå lååång dag? hehe.. 


Så äre! 


     

Av Emma - 21 april 2012 11:41

Är rätt så trött nu asså.. vet inte riktigt varför, jag vaknar runt tio tiden o kan inte somna om.

Och ändå blir jag så otroligt trött..  Aja. 

Ska väl snart vara med linus, sen på eftermiddagen skulle kanske en annan kompis komma förbi.

Blev fullt ös i helgen trots allt :p haha. 


 

Fulbilden här då men men! inget att göra åt ;D

Ovido - Quiz & Flashcards