Never look back!

Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 30 september 2011 13:05

Drar till stan nu för att betala gymkortet för oktober månad..

Sen så lär jag nog fara hem ganska fort faktiskt, orkar inte vara kvar på stan och göra inget, har liksom inget där att göra..


är så förbannat trött asså.. hatar det!


 

Av Emma - 29 september 2011 20:34

Jag är såå sugen!

Bara jag och mamma, hon och jag, bara vi en hel kväll.

Skulle vara förbannat härligt, problemet är bara att det är rätt så dyrt, skulle göra av med en stor del av mitt studiebidrag.. det är därför jag tvekar så mkt.

Men ah, får se hur jag gör. Men det skulle vara as nice!


även om vi bråkar ibland och blir sura, och även om jag är blir föbannat less på hon så finns hon för mig när jag behöver hon som mest. Jag älskar hon!



Av Emma - 29 september 2011 18:46

Det är så svårt att få ut tankarna i ord..

Av Emma - 29 september 2011 16:51

Insparken igår var jätte kul!

Hade as kul där!! :D

Träffade en lite smått crazy brud i kön men det va kul, det gjorde att tiden vi stog kändes som att det gick fortare än vad det egentligen gjorde.

Vi ringde efter syrran vid typ halv två ungefär så då skjutsa vi hem petra, sanna och robin sen for vi och hämtade gabbe som hade varit hos en kompis, och sen for vi hem.

Kändes bra att Gabbe sov hos mig inatt. Det var så länge sen sist så det gillade jag!


Vaknade idag vid 10-11 tiden kanske? och vid halv tolv tiden gick gabbe för då skulle han fara hem igen. Och jag somnade om :p var lite trött.. sov då till typ tre tror jag och då tvingade jag mig själv att kliva upp.

Och nu skulle jag kunna somna om igen.. haha.

Av Emma - 28 september 2011 18:59

Asså jag orkar inte!


Av Emma - 28 september 2011 16:45

Hemma efter en ändå lite lång dag för mig.

Dagen börjar med orientering på skyttis med skolan, start tid: 9.17, så då började jag och Emelie att traska på i vår takt. Vi möter en jätte söt räv, o så söt han va!

Vi hittade iaf tre kontroller utan problem! men sen när vi skulle ta fjärde så tänkte vi gena i skogen från tredje till fjärde, men då hamna vi vid jäbo stugan xD som ligger i järved! xD hahahahha lite fel!

Men vi fortsätter och till slut så träffar vi på en tjej som är ganska duktig på att orientera så vi slår följe me henne (: så då efter ett litet tag med förvirring så hittar vi fjärde, möter på en vilsen tjej som Emelie känner, så då började hon gå me oss (:

Efter det så hittade vi resten utan så mkt problem :) ganska skönt!

Träffade även på min idrottslärare som jag hade i typ 8:an xD lite kul det med!


Iaf, vi var nere på skyttis igen vid typ 11, så ringde jag mamma, så vi bestämde att vi skulle träffas nere på stan (: väl där så går vi runt och kollar lite grann, skulle köpa min gosi halsduk hade jag bestämt mig, men det gjorde mamma ist :D Såå himla snäll hon är! :D

Och efter det bjöd hon på mat på uh, gött gött!

Sen blev det möte, och i typ mitten av detta möte så var jag så hiiiiimla trött, asså fyfan! så jobbigt, men jag höll mig vaken och hörde allt vi/dom sade så det va tur. Nu ligger jag i sängen me pappas slips som jag ska ha på mig ikv :p haha.

Ska väl snart ta o gå o duscha, men skulle vara skönt med en power nap, vilket jag förmodligen inte hinner.. aja. Ska sluta skriva nu, jag uttråkar väl er bara ;* haha.

Av Emma - 27 september 2011 23:40

Imorrn är det orientering på skolan.. hela dagen, känns drygt!

Jag ska gå me Emelie, och vi får börja gå klockan 9.17 och sen får vi sluta

Så, så sätt är det en kort dag vilket känns väääldigt bra! och sen är vi lediga på torsdag och fredag, låååång helg. UNDERBART! Det kan jag säga att det behöver jag!!

Imorrn är det tjejkväll på stan, så jag funderar på att dra dit och köpa en kind of halsduk, as skön! 100 kr så det va ju inte alldeles jätte dyrt! plus att jag måste kolla på ett par skor, så ska kolla om mamma kan följa mig, eller om jag kolla på skor efter orienteringen, för då skulle jag också träffa mamma på stan (:

Sen så är det ju INSPARKEN!!        Såååå jävla kuuuul!

Först ska jag fixa mig här hemma, det är rymd tema, men jag kommer inte att klä ut mig, vet som inte vad man ska klä ut sig till så det hoppar jag faktiskt!

Sen så kommer jag heller inte att dricka nå alkohol, vilket jag tycker är lite smått tråkigt men eftersom att jag varit sjuk och förkylning inte gett med sig så känner jag att jag borde hoppa sproten, + att jag mår nog illa som det är, och jag vill ju inte förvärra det med alkohol liksom.. men jag komma ändå ha as kul! det ha jag bestämt mig för!! :D


oj.. vilket långt inlägg det blev.. hehe..

Av Emma - 27 september 2011 23:35

Beslutet är bestämt, det känns bra.

möjligtvis lite tomt, men fortfarande bra!

Känns som att det va rätt..

jag vet att jag kommer få fler chanser!

I just know..


Ovido - Quiz & Flashcards