Never look back!

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Emma - 17 september 2011 20:56

Nu när jag äntligen börjat äta riktigt och har tänkt att verkligen bli bättre på det här me mat.. oså blir jag sjuk och äter jätte dåligt.

Det skrämmer skiten ur mig om jag ska vara ärlig!

Tänk om jag går tillbaka till mina gamla vanor, hur ska det sluta då?

och hur ska jag isåfall kunna äta rätt och bättre?


Men nä! så får jag inte tänka, nog ska jag klara det här nå!

Inte ska väl jag bli slarvig me maten igen heller!!! :p


Haha.. Men jag mår mkt bättre nu än tidigare, kan bero på att jag tog alvedon för ett tag sen, men det känns ändå bra!

tror även att jag ska ta en dusch lite senare :D


Skratta o må gött everybody!

We just live on time!

Av Emma - 17 september 2011 19:41

Asså.. nä jag har inge liv och för stunden gör jag samma sak varje dag så jag har egentligen inget vettigt att skriva här..

försökte skriva några funderingar men det sket sig!

 

Av Emma - 17 september 2011 02:43

Ligger här i sängen me lungorna upp i halsen p.g.a hostan, med svettan rinnande för att man tagit en alvedon..

Jag hatar det! verkligen verkligen hatar det!


Av Emma - 17 september 2011 02:43

Ligger här i sängen me lungorna upp i halsen p.g.a hostan, med svettan rinnande för att man tagit en alvedon..

Jag hatar det! verkligen verkligen hatar det!


Av Emma - 17 september 2011 00:26

Har legat framför datorn och tvn i soffan hela dagen, har inte sovit nåt, har varit antingen för varmt eller för kallt, har mått för illa eller haft så ont i huvudet att det bara inte går att sova..


Diskuterade lite med A idag. gick bra, men det va ingen riktig diskussion där man vinner eller förlorar, utan det var en åsikts diskussion.

Iaf, jag fick i mig mer mat idag än igår, alltid bra, även om jag mådde hyffsat illa då jag hade tre kroketter kvar, men jag åt upp dom!


Ikväll har jag typ bara kollat på tv (som jag gjort hela dagen.. xD) kollade på idol, 007 ser rött och cocktail med tom cruise (:

ganske nice actually!


Aja nu ska jag väl försöka att göra mig trött på olika vis, bygga upp så jag inte ska hosta alltför mkt inatt och sen tänkte jag nog se om jag inte kunde få liiite  mer sömn inatt än jag fick igår!

Ovido - Quiz & Flashcards