Never look back!

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Emma - 21 september 2011 21:34

Jag åt nyss ett äpple, jag åt det inte saktare än i vanliga fall och jag känner ingen oro i magen, så nu tror jag att jag börjar återfå den balansen! :D 

Nu imorrn ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, och börja äta riktigt och hoppas att jag har så pass mkt ork att jag kan fara på skolan på fredag och sen till ume :D 

Hoppas hoppas hoppas!! :D :D :D 


Nu ska jag läsa en bok och lugna ner mig lite grann så att jag kan somna (: 

God natt! 

Av Emma - 21 september 2011 19:32

jag är rädd! 


Ja, jag är rädd! Men jag låter inte det hindra mig från att göra vad jag vill! 

Okej, det är väl självklart att min rädsla för att göra fel hindrar mig, ganska ofta då det gäller en sak, men det ska vi inte gå in på nu! 

Det jag vill säga är att även om jag är rädd för att faila i skolan så tänker jag se till att det inte händer! jag kommer klara skolan.. och det bra! 

jag är rädd för att flytta hemifrån, men en vacker dag kommer jag att göra det och det kommer gå bra


Låt inte rädslan hindra er! 

Av Emma - 21 september 2011 16:39

Försökte mig på skolan idag, men det gick inte så bra. 

Det hela börjar me att både jag o brorsan försvode oss. Han väckte mig 07.27 och bussen går 35 i åtta, så då fick jag lite brottomt! 

Skyndade att klä på mig och hedde på lite mascara bara för att jag inte skulle se alltför sliten ut, tog ett äpple och gick. 

Jag hann me buussen tack o lov! 

Men sen på den första lektionen kunde jag inte hålla mig vaken, och på den andra försökte jag verkligen men det gick inte så bra, jag ursäktade mig och sa varför det hade blivit som  det det blev, sen så sjukanmälde jag mig och for hem. 

Väl hemme så hedde jag på datorn kollade runt lite, och sen vart jag riktigt trött och sovde till typ nu, eller ja, vaknade för en stund sedan, och jag skulle kunna somna igen nu! 

Ovido - Quiz & Flashcards