Never look back!

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Emma - 6 september 2011 23:57

Så jävla irriterad!!!

Syrran ska jämt ha sin jävla fucking vilja igenom!

Jag har två kuddar och hon har två kuddar, så kommer hon o fråga om hon får låna en, men jag använder båda då jag är själv för det blir så platt annars vilket hon sjölv har sagt att det blir, så först säger jag nej, men då ska hon komma me nåt jävla snack om att hon måste bygga upp för hon ha migrän o ska upp tidigt imorrn så jag blir less kastar en kudde till henne o säger me sur ton för att hon ska fatta att jag inte vill låna ut den så tar hon den o säger bara tack!

Och nu när jag ska lägga mig på kudden och kolla på film, gissa vad jag inser då?

jo, att jag råkade i farten och irritationen slänga min absoluta favorit kudde till henne o att jag nu ha en knövlig platt oskön jävla kudde som förstörde för mig o film mys!! så kommer jag sova dåligt inatt också.. allt  för att SYRRAN ska kunna SOVA och för att HON måste upp TIDIGT IMORRN... BLA BLA BLA.. vafan jag då?! måste inte jag upp tidigt varenda jävla vardag och gå till skolan och jobba medans hon ligger hemma och latar sig?! vart fan är jag någonstans?


Nä men vad säger ni, ska vi inte bara ta och glömma Emma och allt vad hon behöver och sätta våra behov före för hon är ju ändå inte nå viktig!!!!!!!!!!!!!


Av Emma - 6 september 2011 23:07

Nu ha jag äntligen lyckats skriva klart dikten som ska in imorrn, den skulle börja med "jag är ingen..". Jag hade väldiga problem me att skriva den faktiskt, men på nåt sätt fick jag lite smått inspiration av en jätte fin text jag läst tidigare så sen kom jag liksom bara på vad jag skulle skriva, jag är faktiskt hyffsat nöjd me den för att bara kommit på den helt random sådär!

Hoppas bara min lärare och mina kompisar som ska bedöma den också gillar den..

Jag lägger upp den imorgon (:

  har även kollat lite mer på gym priser, vill jätte gärna fortsätta gymma!

gillar det grymt mycket, så förhoppningsvis ska jag bara tvinga mig att lägga ut pengar på det!! även om det svider en aning på ekonomin så ska jag nog klara mig ändå!

Av Emma - 6 september 2011 21:42

Hade en sådär skoldag, ni är säkert inte intresserade av vad vi gjorde på skolan idag så jag hoppar över det!! :p haha.

men jag gick iaf och käkade me linus på subway, sen kvart över fyra drog vi till gymmet, gick ut hårt och körde mage efter uppvärmningen såklart!

Gjorde flera magövningar, och linus var helt slut på efter det :p

Sen så fortsatte vi med rygg och lite armar, han kunde knappt gå efteråt men det var kämpat av han!! :)


Kollade även på idol idag och nu ha jag min idol asså!

Linnis! så jävla bra, jag sa t.o.m; synd att man inte lesbisk eller bi! hehe (a)

Nej men seriöst, tkr hon var så bra! nä, älskar bara hennes karaktär och allting liksom!!

Hjärta på hon! <3 hoppas hon går långt!!

Ovido - Quiz & Flashcards