Never look back!

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Emma - 12 september 2011 23:51

Ibland funderar jag fan på att flytta dit!

men samtidigt kan jag ju inte lämna han.. det går inte.. kan inte.. vill inte!

jag vägrar!

jag kan nog hålla ut ett tag till.. ska ju liks ändå flytta te ume under sommaren.. så liksom ja. jag klara mig nog till dess.. men nu är jag less!

Av Emma - 12 september 2011 22:02

Sängen.. jag sover i sängen, jag sitter framför datorn i sängen, jag pratar i sängen.. jag gör nästan allt i sängen nu för tiden!

Det är liksom.. sängen som gäller!

Nej men seriöst, jag börja tänka på det nyss o kom då fram till att jag är för det mesta i min säng :p hahahha.. jaja.


Jag var förbi på energi huset me petra idag, så då måste vi antingen betala 199 varje månad eller så måste vi betala för ett helt år (199*12) och eftersom att vi båda planerar att plugga vidare efter gymnasium så kände vi att då betalar vi hellre varje månad..


Och jag hittar inte mitt headset.. shit! får panik!!!!!

Aja, nu ska jag leta vidare o sen fortsätta sitta i min älskade säng! <3

Av Emma - 12 september 2011 12:59

Sitter i skolan.. på sista lektionen tror jag att det är :p är inte helt säker men jag hoppas på det iaf!

Hade tydligen ingen lektion imorse så när jag kom till skolan och fick veta att vi inte hade nån lektion 8.10 så hade vi ca 2 timmar hål.. kändes förbannat ovärt alltså! och ajg var skit trött också.. inte kul!! :p


Nu ska jag jobba med olika pedagogiska riktningar står det på pappret :p


Men nu ska jag försöka fortsätta jobba!!


Av Emma - 12 september 2011 00:39

Jag hatar makten du har fått över mig!

Jag som på det sättet alltid såg mig som självständig.. i helvete!


Hade jag varit en vän till mig själv hade jag gett mig en riktigt jävla hård bitch slap och frågat vafan jag håller på med?


så jävla beroende av dig alltså.. du fattar inte..

 

Som tur är så har jag såna vänner som gör det.. oturen är att jag inte lyssnar på dom. Men sen så har jag också dom som förstår och accepterar.. gud vad jag känner stödet från er..


jag som lovade.. inte bara mig själv utan två andra också..

förlåt, men en del löften kan bara inte hållas, och jag borde aldrig ha gjort det där löftet..

 

Tack! <3


Men jag kan inte, vill inte. jag tänker vara med han så länge han vill ha mig, och jag vill ha han..

Av Emma - 12 september 2011 00:19

Tillbaka ensam i min säng..

Det va en härlig kväll i ume, var på NÖRD kalas, gick på stan nån timme och resten av helgen tog vi detbara lugnt.. har snart läst ut en bok också (:


Men det känns ändå jobbigt att måsta vara hemma igen. Kommer ju inte kunna träffa han nästa helg så liksom ja.. men det ska nog gå bra!

Det vet jag att det gör!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards