Never look back!

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Emma - 20 september 2011 22:26

Har bytt header så länge.. får se hur det känns med den där.. säg gärna vad nu tkr! 

Vet inte om jag ska ha den här nya eller om jag ska byta tillbaka till den jag hade innan? kan ju slänga upp en bild på den med om ni har glömt bort. 

Jag hoppas verkligen att jag får nå kommentarer nu på detta så jag får veta era åsikter!! (: 

   Nä.. nu hittade jag inte ens den gamla headern :o men det va iaf bilden här ovan med texten; Tough ain't enogh (:

Av Emma - 20 september 2011 21:35

Jag tänker försöka att ta mig till skolan imorrn! 

Tro det eller ej, men nu jävlar! 

Jag har känt mig piggare idag det enda jobbiga ha som sagt varit illa måendet, har ju nästan inte ätit nånting dessa dagar som jag varit sjuk, och igår spydde jag till och med upp det lilla jag åt.

Men idag så hällde jag upp lite fil i en tallrik som jag åt upp väldigt sakta! Sen tog jag ett äpple som jag också åt upp väldigt sakta och jag har fått behålla alltihop, sen så har jag även druckit väldigt mkt! 

Fast när jag klev upp och fixade lite grejjer, jag gick till grannen, stog framför spegeln ett tag jag duschade gick tillbaka till grannen, hem och sen tog host medicin så började jag må väldigt illa och tappa all ork jag hade i kroppen, visserligen har det väl me o göra att jag ätit så lite som jag gjort, men det gör mig tveksam på hur det komma gå i skolan imorrn.. :o

Men det är värt ett försök! 


Sen så fyller min lillasyster år imorrn, så tänkte fara till pappa efter skolan och fira henne (: 

Ovido - Quiz & Flashcards