Never look back!

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Emma - 16 september 2011 17:07

Nånting jag älskar..


Jag älskar att diskutera! Speciellt då det handlar om nånting som står mig nära, eller om nåt som gör mig upprörd. t.ex trafficking, det finns ingen av dom få som försökt diskuterat det me mig som vunnit den diskussionen, visserligen finns det ingen i min omkrets som tkr att trafficking är något bra, men liksom ändå!


Och sen en sak till som jag verkligen kan bli het på gröten av, är när ni säger att ett val som jag gjort är fel o blablabla, för vet ni vad, alla är värda en andra chans, ni skulle också vilja att man gav er en chans till då ni gjort något fel och att någon skulle tro på vad ni säger när ni påstår att ni har ändrats!


Så våga bara döma mig!


Av Emma - 16 september 2011 15:21

Sitter i soffan me både tv och datorn framför mig.. jag svettas hyffsat mycket..

Det värsta är att när jag tar alvedon mot min huvudvärk så hjälper den även min feber vilket gör att jag börjar svettas utav helvete.. jag ha typ varit blöt av svett :p

fast nu äre lugn.. tack o lov!!


Ah.. har inte så mkt att skriva här egentligen.. hatar att vara sjuk!

kul o veta liksom.. men men.

Nu ska jag kolla på streetdance som visas på tvn..

Ovido - Quiz & Flashcards