Never look back!

Alla inlägg under december 2011

Av Emma - 31 december 2011 00:42

En än kväll med mycket skratt och många kramar. 

Jag kan inte låta bli att förundras över vår relation med dom trots att vi träffas så pass sällan som vi gör, helt underbart! 

Av Emma - 30 december 2011 17:46

Redo för middag! 


 

Dålig kvalitet, i know! 

Av Emma - 30 december 2011 07:44

Jag älskar då man har somnat, och sover så otroligt bra och så vaknar man pch inser att man är jävligt pissnödig och då man går och pissar gör det så jävla förbannat satans ont.. så man stannar på toan i nästan två timmar för att det ska gå över! Älskar inte ni också såna mornar? upp klockan 06:06 för att sitta på toan, oh yeah! :D 

 


Jag har totalt vänt mitt dygn så jag brukar ha lagt mig för bara någon timme sen men inatt lyckades jag faktikst somna vid två, tre tiden. Så jag är lite piggare nu, kanske inte ska gå och lägga mig igen?

fast jo, det kommer jag göra ändå! Jag kan vända på dygnet efter nyår! :D 

Som i år firas hemma med familjen och mosters familj, riktigt trevligt enligt mig! 

har inte gjort på ett antal år nu så kände att det var dags! :D

Sen så då jag liks är igång med att skriva så kan jag ju passa på att säga att jag ska plugga i rom i Italien i ett år eller nåt, hur länge har jag inte bestämt mig för än :) 

Jag ska då plugga italienska :D det känns as bra! 


     

Av Emma - 27 december 2011 21:59

Visst är det en simpel fråga? 

så lätt att ställa, inga krav, inga känslor.. nästan ingenting.

Finns bara en anledning ........


Det är liksom det som gäller..

 

Av Emma - 27 december 2011 17:57

Var på mellandags rean både igår och idag. 

Igår köpte jag en adidas tröja på stadium och en tröja på vero moda

och idag köpte jag ben värmare till lördagens outfit :) alltså nyårsafton ;) hehe..

Skulle egentligen gå på stan me gabbe och kolla på bh:ar idag men han var så trött så vi stannade hemma, och vid typ tre gick han hem, och då orkade jag inte vara kvar här hemma så jag drog till stan. 


Och just det, min jul har varit bra! På julaftons morgon, alltså vid kvart över tio får vi till gammom och farmors grav och tände ljus, for sen vidare till min farbror :) och sen kom vi hem vid typ två och hade det mysigt med familjen och åt go jul mat! 

Vid sju så for jag och tomtade på ett ställe, lätt värt pengarna måste jag säga! ;)

sen tomtade jag hemma :) 


I julklapp fick jag; en jätte varm och gosig filt, en bok, smink, presentkort på gina tricot, en burk och typ hand- och fotkräm, shower gel och body lotion. 

Jag är iallafall nöjd! :)


 

Hahha fail att prislappen kom med xD

Av Emma - 23 december 2011 16:18

 

Snart får vi gäster, ska då fira lilla jul.. spännande :p eller? xD haha.

Men jag och brorsan har städat där nere idag vilket mamma blev glad över, tycker vi har gjort det fint, så jag är nöjd så det är bra! (:

Av Emma - 22 december 2011 23:02

Sitter nu på rummet, lite små trött men eftersom att jag sov två timmar ikv så lär jag inte kunna somna så himlans tidigt.. Men jag får iaf sova ut imorrn!! :D 

Funderar på om jag ska dra in till stan och kanske lägga undan en klänning och en kavaj eller om jag ska låta det vara och satsa på att jag hinner köpa det på annandag jul.. men jag får se.

beror på om jag orkar eller inte. Hehe..

och imorgonkväll så är det "lilla jul" 

nej, usch så ointressant inlägg jag nu gjort.. tror jag tar och avslutar det nu innan jag tråkar ut er alldeles :p haha. 

Av Emma - 22 december 2011 18:03

Idag har jag faktiskt varit duktig! :D 

Vann först en aladdin choklad ask, gick på stan me mor och bror, köpte syrrans julklapp :)

När jag kom hem så satte jag igång och städade.. SÅ nu har jag rensat översta lådan i byrån, mitt nattduksbords skåp, fixat i bokhyllan, dammtorkat allt man kan dammtorka typ och snart ska jag dammsuga och torka golven men jag blev så trött.. 

Och så har mamma gjort en lista på allt vi ska göra.. suck.

Jag börjar bli less på denna städning! 

Aja, det är väl bara att bita sig i arslet och sätta igång.. eller nåt :p


 

Ovido - Quiz & Flashcards