Never look back!

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Emma - 2 december 2011 19:15

Kom hem för typ 30 min sen, tog en dusch och klädde mig, ska fara till ume om ca en timme :) eller då far jag in till stan, bussen till ume går 20.55 :) 


Skolan idag kändes helt meningslöst måste jag säga! onödig dag!! 

Gick på stan med linus efter skolan, köpte ett par leggings och en T-shirt :) 


Alltså nä, jag har egentligen ingen riktig blogg lust känner jag nu så detta får räcka för dagen.. haha.

Ha en trevlig kväll nu va! 

Av Emma - 2 december 2011 00:29

Jag sitter just nu på fönster brädan och skriver en novell.

Det är någonting otroligt!

JAG skriver en NOVELL! 

DEt brukar inte gå ihop, men jag måste ju göra ett försök iaf! 

Nä, nu ska jag skriva klart,, eller skriva klart det sista för kvällen se klart på ett avsnitt greys anatomy och sen tänker jag sova för att gå till skolan imorgon! 

Japp, så är det! 

 

Titt ut! :o

Ovido - Quiz & Flashcards