Never look back!

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Emma - 1 december 2011 19:50

Jag är rädd att allting bara kommer försvinna..

så otroligt rädd.


jag känner mig.. hmm. jag vet inte vad. Ärlig? 

Jag är känner mig ärlig!! 

haha. Lite fööör ärlig!! 


Men nu ska jag ladda ner musik till lill syrran som fick en  ny telefon då hon fyllde år :)

Av Emma - 1 december 2011 16:32

varit riktigt sleten idag på skolan men jag var iaf där! 

Gick hem på projekt arbete.. för att sova en stund så jag skulle orka jobba. 

nu ska jag dra iväg  till Energihuset och passa barn! 

YIIIHO! 

eller? 

Av Emma - 1 december 2011 07:54

Idag mår man ju som man mår..

Men jag tog mig upp och i tid, duschade, klädde på mig och sminka mig, nu väntar jag på att klockan ska bli gå till bussen! 

Ovido - Quiz & Flashcards