Never look back!

Alla inlägg under december 2010

Av Emma - 28 december 2010 12:11

Så nu har jag o älskling ÄNTLIGEN bestämt oss för hur det blir på nyår

efter flera veckor, en massa ånger o sura miner så kom vi till slut fram till hur det ska va :p

Jag ska fara till Axel på torsdag o fira me han o hans familj, sen så ha vi bjudit några så vi får väl se om dom kmr eller inte :p

haha.

Nä, nu ska vi fara på mellandags rean o se om vi inte kan hitta nåt roligt.. aa, jag iaf :p


  

Av Emma - 28 december 2010 00:36

Jag undrar ibland hur allt ska bli

med mitt liv, med min familj, med allt

hur ska det gå för mig i skolan

me mina kompisar

hur ska jag ens kunna klara mig att bo själv

när jag inte ens kan laga mat

vid 17 årsåldern?

hur ska det gå till?

jag hoppas ju att jag inte slösar bort alla mina pengar o tvingas ta en massa lån som jag inte kan betala av.

Nej, det vill jag inte, men o andra sidan, vem vill?

eller så tänker jag helt enkelt för mkt på framtiden o för lite på nuet, kanske borde skärpa mig?

men hur ska man kunna göra det när man ändå snart ska flytta hemifrån?


  

Av Emma - 25 december 2010 01:25

Tänkte visa vad jag fått :D

Bilderna är tagna me min nya kamera som jag fick av mamma o tomas idag   


  

Alla mina julklappar

    

Ängeln är från brorsan o halsbandet me klockan o örhängerna är från mormor

 

Från Axel<3

     

Twilight böckerna från Emelie&Erik, dom andra två från pappa o karin + familj


Av Emma - 24 december 2010 22:07

Vad ska jag skriva?
vad jag fått i julklapp? vad som hänt denna dag? jag vet inte..

ja ja, jag vet inte, men iaf, jag fick en as snygg kamera! lite pengar o en parfym, jag är nöjd!

nu sitter jag o tittar på troja, eller tittar o tittar, jag vet inte.

Kanske ska börja skriva dikter igen?

låta mina känslor strömma ut.

Skulle kunna börja skriva i skriv boken jag fick av syrran då jag fyllde år, en svart glittrig bok med ett guldigt glitter hjärta på.

Vi får väl se vad som händer.

känns som att jag bara babblar i tomma intet nu,

inget sammanhängade alls.


  

Av Emma - 23 december 2010 21:42

Då äre snart julafton då, imorrn närmare bestämt..

Men hos pappa firade vi lite jul redan idag, eftersom att jag o syrran ska va hos mamma hela dagen. Men det blev inte som det bruka bli, först; min ena lilla syster fick magsjuka, andra; min stor syrra kom inte till pappa för att lillen va sjuk tredje; fick 2 julklappar o jag visste vad det va för nåt.

Trodde ändå jag skulle få mer, visserligen så fick jag en slant men lixom ändå.


Ja ja, jag ska inte deppa för det, självklart inte! Det är ju fan jul!

så..


GOD JUL ALLA!


  

Av Emma - 22 december 2010 14:04

Att känslan än finns kvar

det vet både du o jag

Jag kan inte rå för det

men jag vill ändå inte ha den

få känna sig fri o glad

nej, inte jag


  

Av Emma - 22 december 2010 02:24

Jag vet vem du är, tror inte du vet vem jag är.
men om du bara visste hur lika vi va
jag vet, jag gillar dig inte,
men vafan du är ju precis som jag...


  

Av Emma - 22 december 2010 00:25

Äre idag alla snackar om att vi äntligen fått lov?

hah, förmodligen, men jag tänkte bara säga en sak om det..

NU ÄRE LOOOOOOOV, FYYYYFAAAAAN VA DET ÄR SKÖÖÖÖÖÖNT!!!!!11

så..

Idag, for jag till skolan en sväng, va där en timme närmare bestämt!

sen tänkte jag vara så duktig, o snäll me mamma att jag skulle fara hem direkt o inte tralla runt på stan, så jag skyndar mig ner till busshåll platsen för att då se att just 10.15 gåre ingen buss, så då MÅSTE jag tralla runt på stan 30 min :p


Träffar min kusin Petra som jag stannar o pratar med ett tag, sen träffar jag per o är med han tills bussen går, mkt trevligt, sen när jag kom hem stack jag, syrran o morsan på coop för att handla, väl hemma läser jag en stund tills Axel kmr o då byter vi julklappar, o jag måste bara säga att jag ha fått den finaste man kan få!!

Jag älskar ju änglar (om ni inte redan visste det) så en dag hade jag sett en spegel me ett ängla ansikte på, längst upp, den hade vingar med lite guld på.. o såå fin den va.. oså nu fick jag den av Axel i julklapp :D Tack babe!! <3

Sen så gick han o jag till affären, vi gick hem fikade o han for :/ så nu kan inte jag träffa han förrän typ på Söndag om han har sktjuss då, vilket jag verkloigen hoppas han har!!


God jul på er Alla!!!

    

Ovido - Quiz & Flashcards