Never look back!

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Emma - 19 december 2010 16:51

Tjenis penis.

Hade fest i fredags, festen var för Axel som fyllde 18 i tisdags.

det var ett antal pers där o vi hade skit kul.

Det blev en lyckad fest! förutom om att Axel söp lite väl mkt men det gick ändå :)

Sen på lördagen tog vi det bara lugnt, snackade me två kompisar som stannde över natten o in på eftermiddagen på lördag så dom hjälpte även till att städa :D

sen så hände inte så mkt mer :p

idag har vi mest tagit det lugnt :) mamma kom o hämtade oss strax innan tre, då for vi på onoff o hämtade ut min telefon som varit på lagning, men då jag kom hem insåg jag att jag glömt laddaren till samsungen hos pappa :p haha, så :p men ja ja, får väl klara mig med den andra till imorrn :)

Ha en trevlig fjärde advänt! ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards