Never look back!

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Emma - 15 december 2010 08:40

jag har inte längre några ord, jag har alltid varit dålig på att sätta ord på mina känslor men har ändå varit bra på att skriva men nu är det som att det är alldeles tomt i huvudet.. då jag säger att jag varit bra på att skriva mena jag inte som jag skriva noveller o berättelser för det suger jag ärligt talat på. men dikter. dikter har jag kunnat skriva, en del blir bra o en del dåliga, men så är det ju.

Men nu, så fort jag känner att nu vill jag skriva lite grann så kommer jag inte på nåt, det är som att orden försvunnit ur mitt huvud o jag glömt hur man skriver.

Är det möjligt? isånafall hur?

O jag vet som inte vad jag ska skriva här? jag menar vill ni som väl läser, vil ni verkligen veta vad jag gör på dagarna för det är inget speciellt o inget intressant, för jag har ett sånt oerhört tråkigt liv!

Mitt liv börjar som bli en vana om vad jag gör o sånt, måste börja bryta vanan nu, dags att få bort den.

Ge mig förslag! det vore väldigt tacksamt!

Ovido - Quiz & Flashcards