Never look back!

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Emma - 14 december 2010 17:58

Idag så hade jag inte så seriösa lektioner, första lektionen, teckenspråk, somnade jag på, sen på andra gjorde jag inget för vi skulle jobba med rester o jag har inga så yeah. Efter lunch bakade vi    Vi ska pyssla imorrn på skolan så då fick vi baka idag för att ha nåt att fika imorrn    vi bakade bara pepparkakor o lussebullar men det trevligt, förutom att hälften av alla försvann efter typ halva tiden fast vi hade as mkt deg att  baka slut på, så jag o några till fick göra det.. + så fick vi lite julmust   


Sen blev det att träffa Axel på stan, som även fyller år idag, så när vi kom hem fick han sina presenter av mig o vad jag kunde se så blev han nöjd   Sen gick vi in o han öppnade presenterna från sina föräldrar   

Ovido - Quiz & Flashcards