Never look back!

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 31 maj 2012 19:59

Efter en dag som kändes låång bara för att jag bara haft typ 1 eller 2 lektioner på dagarna denna vecka, så kändes en dag till 3 lång. 

Fick VG på projektarbete så är riktigt glad och stolt över det! :D


 

Just because i'm happy! 

Av Emma - 30 maj 2012 19:46

Så otroligt trött nu! 

Jag vet inte riktigt varför.. jag bara är det.. 

Imorrn blire skräckis på skolan! :D

 

Orkade inte leta nån bild så.. 

Av Emma - 30 maj 2012 15:30

Kom till skolan.. gjorde en utvärdering och trodde att jag slutat så jag gick och fikade med Eve.. 

då vi suttit där en stund inser vi ju att vi inte alls har slutat.. vi har en lektion till xD

inte för att det var någonting viktigt men aja.. Dessa sista veckor blir jävligt chill! 

Nästa vecka kommer jag gå i skolan en dag :D värsta awesome! 

 

Nu har jag även hittat perfekta hår frisyren till balen! :D Fett nice! och vet hur jag vill ha sminkningen som också! :D 1 vecka kvar :D

Av Emma - 29 maj 2012 16:55

I överlag kör jag bra :D

<3

Av Emma - 28 maj 2012 23:18

I miss you.. <3

Av Emma - 28 maj 2012 15:42

Tror jag hittat en bikini som jag ska köpa nu! :D 

ska gå och kolla på den imorrn och få en andra åsikt, så :)

Men vart as trött nu så ska se lite serie och sen göra nå skolarbeten.. 

Av Emma - 27 maj 2012 21:46

Sitter i: Studenklänningen

Studentmössan

Student/bal skorna

"Student" halsbandet

Student/bal bh:n 

Med andra ord.. jag sitter i det jag ska ha på mig på studenten.. och jag vill fan i mig inte ta av mig det! xD

     

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN.. FÖR VI HAR TAGIT STUUDENTEEEEEEEN, FY FAAN VA VI ÄR BRA! :D

Av Emma - 27 maj 2012 00:04

Så underbar kväll! 

Är hyffsat trött nu, men ska försöka se klart på eurovision om nu familjen fortfarande tittar på det, är egentligen inte så inne i det där men loreen leder och det är ändå jävligt länge sen sverige låg etta så ja.. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards