Never look back!

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Emma - 3 maj 2012 20:09

Sitter nu och försöker plugga men mina tankar går till min syster som just nu är påväg till ume.. jag valde att inte följa med resten av familjen dit för jag kan göra lika lite där som jag kan göra här. 

Så istället stanna jag hemma för att plugga. Inte för att det är det lättaste då min lillasyster gjort illa sig så pass rejält.. Funderar på om jag verkligen skulle stannat hemma.. men någonstans tror jag ändå att jag kan hålla lugnet bättre här.


 

Av Emma - 3 maj 2012 16:27

plugg plugg plugg.. det är det enda jag kan göra nu.. 

har insett att jag har nånting till varje dag nästa vecka, plus en uppgift till imorrn.. 


   

Laddat upp med Energi! 

Av Emma - 3 maj 2012 00:39

Nu har jag kämpat på hela jävla kvällen, morgondagens inlämning är väl något klart, men jag är så otroligt trött det känns som att ögonen ska gå i kors och att då försöka ge sig på att skriva ett tal på 5min är ju inte det bästa jag gjort kan jag ju säga! 

Så jag ska nu försöka ge mig på praktikrapporten.. inte för att jag tror att det är så mycket lättare men jag måste börja.. annars känns det inte riktigt som att jag hinner med allt jag ska hinna med.. 

Sen tänker jag nog göra kväll minsann! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards