Never look back!

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 28 mars 2012 17:03

Är hur trött som helst! 

Tror jag ska ta en power nap nu innan maten, så kan jag dra på gymet sen! 

Måste även lämna salamin till A-p så. 

 

Av Emma - 27 mars 2012 21:48

Jag är ingen billig liten hora! 


Fick bara lust att skriva det! jag är ingen hora överhuvudtaget! 

sån där uppenbar upplysning! haha.


jag har tappat bort min redovisnings grejsemojs till salamin.. inte bra där! nej nej.

Måste ta och leta den imorgon, leta den riktigt noga! 

Jag måste även raka mina ben! dom är väldigt håriga, inte för att jag tror att någon som läser detta bryr sig speciellt mkt om det men aja, nu fick ni veta iaf! xD

Haha lite ovärt inlägg men ändå nödvändigt. hehe.


 

Av Emma - 26 mars 2012 22:00

Värdelös dag! I'm telling ya! 


Aja. Kom idag på att jag får ju inte alls lön imorrn, den kommer ju inte förrän nästa månad. Så då får jag se hur det blir me jackan, nog för att jag vill ha den så förbannat otroligt mycket! 

Meeeen så måste man ju även prioritera.. så. 

Har även börjat planera vad jag ska ha för kläder med mig till Taizé, byxor och tröjor är klart tror jag, nu är det bara andra små saker jag måste bestämma. Hatar att man inte ska ta med sig så mycket men man vill ändå ha med sig så man har lite att välja på, Speciellt då man inte riktigt vet vad det blir för väder :o 


Jaja, det ordnar sig säkert! 


 

Av Emma - 24 mars 2012 23:17

             

Efterätten jag gjorde.. smakade underbart! 

Av Emma - 23 mars 2012 23:00

   

Såhär spenderar jag min fredags kväll :D 

Och jag klagar fan inte! 

Haft lite bus me brorsan, rätt så kul faktiskt :p hehe.. 

Men ah, nu ska jag spela på brorsans tele :D 

Av Emma - 21 mars 2012 20:18

Har onsdag i mitt huvud.. har ibland blivit lite jobbigt, men aja. 

Denna dagen gick den också.

Praktiken gick awesome! och imorrn har jag bara 09-12. as skönt! :D 

Och imorrn ska jag även till festprissen för att sy in klänningen :D wihoo! :D

Och mer än det vet jag inte :o 


Aja, nu ska jag se nån film och tjocka mig! 

 

Av Emma - 20 mars 2012 18:24

Var med Emelie idag efter jobbet. 

Vi var bara på stan och kollade i olika affärer, hade planerat att köpa ett par skor.. men ångrade mig. 

Dom var inte så snygga som jag tänkte mig att dom va och jag hade inte riktigt råd med andra.. så då fick det va. 

Köpte heller inte börsen som jag vill ha, den kändes lite dyr. Faktiskt.

Hittade däremot en jacka som jag funderar på att köpa, den kostar typ 400kr denna och nästa vecka, sen kostar den 500kr igen :/ 

Jaja, får väl se om jag hittar pengarna.. 

 

Och bara för att jag är sååå otroligt choklad sugen! 

Av Emma - 19 mars 2012 00:31

Denna söndag spenderades i min säng och i min fåtölj! 

Det va rätt så chill ändå, faktiskt. 

Sen vid sex drog jag till kvantum för att träffa nicklas och några till, så får vi hem till han och käka, och kollade på film :) hade det rätt så trevligt faktiskt! 

nu blire att för flytta både mig själv, datorn och mina högtalare till sängen! 

Eller ja, högtalarna hamnar väl bredvid sängen xD haha..

Ovido - Quiz & Flashcards