Never look back!

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 16 mars 2012 11:59

Fy fan vad vi är bra! :D 

Jag och Elin skulle åka skidor idag med klassen, eftersom att vi missar så mycket idrott p.g.a praktiken, så vi tog lite skidåkning denna fredag. Drog även med mig mamma, som själv åker där ganska mycket! 

Iallafall, jag och Elin åkte 5km på ca en timme, medans tre andra åkte 2,5km på ca samma tid. 

Kände mig lite små stolt då.. hehe :D 

 

Men om ca en timmer ska jag till tandläkaren och ska laga ett hål :o är jätte nervös! 

vill inte ta bedövning eftersom att jag är spruträdd, men vill heller inte vara utan för jag är rädd att det komma göra ont.. :s HJÄÄLP :O

Av Emma - 14 mars 2012 21:38

Nyss åkt skriller med Emelie, pratade rätt så mkt om barnfilmer, typ vilka disney filmer som vi såg när vi va små :D 

OJ.. så bra dom är, och så länge sen det va man såg dom! :o 

nej usch! 


   

Av Emma - 13 mars 2012 09:01

Kändes ju värt att kliva upp tidigt idag bara för att fara till tandläkaren och vara där 15 min.. eller?! 

Börjar praktiken 13.00 idag.. 

Och blåser gör det också! :o 

Men ska väl inte klaga, solen lyser iaf. 


   

Av Emma - 12 mars 2012 16:54

Ikväll blir det hockey me brorsan och Elin ;D

Inte för att jag är så speciellt hockey intresserad men när man erbjuds biljetter gratis så kan man ju ta o pallra sig dit och kanske stötta stadens lag iaf lite grann! 


 

Av Emma - 11 mars 2012 22:35

Känna vinden i ansiktet.
tårarna på kinderna.
Tummen på gasen.
Tankarna skingras.
Nu är det bara vi två kvar♥


 

Av Emma - 11 mars 2012 22:30

Imorrn börjar skolan igen. 

Vet inte riktigt vad jag känner för det. Jag brukar alltid vara emot det men nu vet jag inte. 

Fast jo, det känns jävligt jobbigt att behöva sitte på lektioner, även om det är lätta sådana.

Mornarna är värst! 

Usch! 

Jag vill gå ut nu! 

Av Emma - 3 mars 2012 12:32

                   

Av Emma - 1 mars 2012 20:52

Tror jag glömde mina tjockisar på kyrkan idag :o :(

måste hämta dom imorrn innan jag drar! mina favvisar ju! :o 


Men det gick iaf bra på körskolan! 

Det vi satsar på är att jag ska köra ca 3 ggr i veckan där plus hemma! och då räknade vi ut att jag skulle ha det på ett ungefär på slutet av april, början på maj! :D

Hon sa även att det var bra kört för att vara min första gång på körskolan :D så nu blire till att köra på! ;D

 

Ovido - Quiz & Flashcards