Never look back!

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

resfeber..

Av Emma - 10 augusti 2013 13:37

Så var det dags för ännu en resa, Polen.

Åker imorgon, lämnar övik 15.30 med tåg mot uppsala.

Just nu känns det bara jobbigt, har fet resfeber och skulle helst vilja stanna hemma, men jag kommer att älska det, det vet jag!

Men först idag så ska jag fara och hälsa på mamma som har besök av min moster från östersund, sen till syster för att mata kaninerna och sen ska vi ut på il padrino med rivera och käka :D


 
 
Ulrika

Ulrika

12 oktober 2013 00:10

Vilken fin blogg du har!

http://lopurter.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2014 22:56


Tillbaka på ruta ett.  Har flyttat hem till pappa igen. Fick Annas rum denna gång eftersom att pappa och Karin sover i mitt..  Så nu sitter jag här och funderar på om det är värt att fara och köpa en cola eller inte, det typ vattnas i munnen ef...

Av Emma - 29 januari 2014 01:51

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera men kan inget lova.. dock så blir det inte så mycket bilder har ju som sagt inga bilder på denna dator så tyvärr.. Har hållit på här hemma med lite städning, så har lyckas plocka på rummet och fått bort...

Av Emma - 20 januari 2014 22:40

Alltså jag måste skärpa mig! Gud så dålig jag blivit! Men det är som att man glömmer bort det.. mitt i all stress tänkte jag skriva men så kom jag på att just nu har jag ju ingen stress xD jag är ju arbetslös så jag har ju liksom hela dagarna fr...

Av Emma - 15 november 2013 15:31

Så var vi här igen! Nu är det fredag! och om 29min får jag rulla bilen hemåt. förutom just den detaljen att jag ska fara till mor en sväng idag! :D ska se om jag lämnade nå julgrejjer där som vi kan använda i lägenheten, spara spara spara ;) Nej ...

Av Emma - 4 november 2013 19:46

ilskan. ångesten.  besvikelsen. sårad. jag vill gå fram till han och säga hur illa jag tycker om honom. ge han en käftsmäll rakt på. sparka honom tills han ligger ner och bara skyddar sig. men så snäll som jag är så göra jag inte det. och...

Ovido - Quiz & Flashcards