Never look back!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma - 31 oktober 2010 12:12

Tror jag måste byta kläder o kanske packa lite grann   Pappa kmr om 45 min, o jag sitter i linne o strumpbyxor, o linnet är typ för kort, så när jag drar ner det över rumpan så far det upp   O så tänker jag då fan inte gå ut! nej nej. Orkar inte ha tajta jeans så det får bli kjol idag igen   


  

Jag vet att jag faila lite grann men jaja    Gillar mina spindlar   

Tänk om man haft spindlar som husdjur... Fan va äckligt! nä, det skulle jag aldrig klara av...

Av Emma - 31 oktober 2010 10:45

Tjo allihopa!

Morgonen har kommit, solen skiner, det är vinter tid, o jag ligger i sängen o degar framför datorn   

Ska på dop idag, min kusin ska döpas, sen lär vi fika lite o efter det sticker jag o Axel till mamma för att stanna där till typ tisdag   haha.


Kom idag på att jag måste färga om håret, för färgen börjar försvinna :/  inge kul! tyckte ju om att ha rött hår..

Ha en trevlig Söndag!   

Av Emma - 30 oktober 2010 15:21

Hej hej, nu ha jag o Axel nyss kommit in efter en liten promenad.

Jag älskar natur o me tanke på att vi alltid sitter inne så drog jag me han ut idag, va väldigt skönt att få komma ut o det va inte alls nå  fel på vädret iadg, frös ingenting, NICE!   

Han visade mig ett jätte fint ställe som jag älskade vid första ögonkastet! xD nä men det var jätte fint där, även om inte han tkr det. Fast han är ju en sån som alltid sitter inne aa   haha.

Dessvärre tog jag inga bilder idag för kameran är hemma hos pappa o jag glömde telefonen inne :/ ja ja, ska ta kort nån annan gång!

men ni kan få en bild iaf


  

Av Emma - 30 oktober 2010 12:02

GOD MORGON!

DET ÄR LÖRDAG O LIVER LEKER FORTFARANDE.

JAG O BABE HAR TYP NYSS VAKNAT KÄKAT FRUKOST O JAG HAR KLÄTT PÅ MIG :D


BLEV SAMMA KLÄDER SOM JAG HADE FÖRRA HELGEN :P

vill ni veta en hemlis?? ni måste lova att inte säga te nån, okej?

ah här kmr den... på nätterna blir min älskling ett MONSTER    schyyy, säg det inte till nån!!


kolla här...



Men akta er för allt farligt där ute, man vet ju aldrig vad som kan hända på HALOWEEN... MOHAHAHAHHAAH     

Av Emma - 29 oktober 2010 20:04

Det är lov, det är haloween, det är fest... eller egenligen inte, lät bara bra xD haha!

Sitter i Axels säng o bara har det gött, har en stor jävla skål me götta, fan va livet är görr just nu   

Köpte ett par benvärmare idag också    NICE!


Trevlig Haloween på er alla   


  

Av Emma - 29 oktober 2010 09:49

Sitter just nu i bibblan med Eve, väntar på att matsalen ska öpnna, klockan 10.30 Är hungri som fan aa. Inte kul!

Jag hade kvinnligt manligt mäskligt nu på morgonen, råka somna en stund, halv timme eller nåt sånt :p oooops...


Sen efter skolan ska jag till babe o vara hos han hela helgen även hela love!

Detta är ju sista dagen innan lovet som vi går i skolan! :D OHYEAH!


Have a nice life!

Av Emma - 28 oktober 2010 08:34

har inte bloggat så mkt jag vet!

Men nu när jag är hos pappa så har jag inte internet på min dator och jag får inte va inne på karins dator så mkt för vi har mobilt bredband o då får vi inte vara inne alltför mkt :S


Men iaf, jag har bara varit i skolan denna vecka, tränat.. han ha inte varit där nån dag! YES!! Fan va skönt! är bara rädd att han komma va där snart, men vi håller tummarna!

Har träffat Axel lite grann o sånt skit :p

Av Emma - 26 oktober 2010 08:26

good morgon, var jävligt tufft att ta sig upp ur sängen ville bara ligga kvar men icke då..

Jag klev iaf upp, tvingade upp mig men ja, det gick ju nästan bra :p


Du var inte på träningen igår heller, vad händer?

Jag vill inte ha dig där men ändå så vill jag... Det är som att du SKA vara där

men jag är ändå rädd, rädd för allt du skulle kunna göra eller säga


Hur fan ska detta sluta? jag vet inte

o andra sidan, vad vet jag?

Ovido - Quiz & Flashcards