Never look back!

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Emma - 6 oktober 2010 22:14

Hej alla som läser min blogg   

Jag har nyss kommit hem från träningen, vart en lite små tråkig träning :/ körde mest tekniker vilket jag inte alls gillar, jag vill ha lite power i mina träningar o känna att jag gett allt jag skulle kunna ge. Det är så jävla skönt!!


Konditionstest imorrn som jag tror jag tänker hoppa för jag gjorde illa mig i låret today, så vi får se hur det känns imorrn...

Sen klockan 20 lbire fika med Sofia   

Av Emma - 6 oktober 2010 11:24

hej på er!

Hade sovmorgon idag till 9.50, riktigt jävla skönt måste jag erkänna!

Det enda vi gjorde på den lektionen var att utvärdera gårdagen    Sen ska vi ha klassråd o kaä, sen för tredje gången komma vi ha kommunikation    Så vi får väl se om vi komma ha en riktigt lektion eller om det blir som alla andra gånger, då vi bara suttit o snackat liteallmänt o om hur vi hade det i ettan o bla bla bla.


oså snackar jag me älskling på telefon, för ett tag sen pratade vi om jag skulle gå på konfan eller inte o jag vet inte hur jag ska göra   o om jag ska göra som sofia sao tänka på mig i första hand så borde jag väl inte riktigt fara men det känns ansvarslöst att inte fara. så jag får se hur jag gör.


Ovido - Quiz & Flashcards