Never look back!

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Emma - 17 oktober 2010 19:05

hej hopp hallå :p

Sitter hos Axel nu, helgen har varit som vanlig typ :p igår var vi på dop, det var axels syrras barn som döptes    Hans syrra har ett jätte fint hus måste jag bara säga!    haha.


Sen när vi kom hem så gjorde vi inte så mkt, vi tittade på film o lite sånt, ted o beah skulle egentligen ha kommit men dom kunde tydligen inte vara här före 22 så då blev det inget med det heller.


Idag sov jag typ bort halva dagen, först vaknade jag o älskling vid 10 tiden vi gick in o åt o sen låg vi o mysade en stund, sen gick han in i andra rummet för att röka så då läste jag lite, om jag kunde drömma, sen somnade jag o sov till typ två xD hehe

men ha en trevlig Söndagskväll gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards