Never look back!

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Emma - 21 oktober 2010 21:25

Min mamma var jätte snäll idag :D

Hon o tomas följde mig på handledarutbildningen på körskolan idag, sen när vi kom hem så satte hon sig vid datorn o sökte körkortstillstånd åt mig + nå papper mer så jag kan övningsköra med både henne o tomas oså ska jag hjälpa pappa med det :D Det tkr jag var jätte snällt av hon!


O vad jag älskar min mamma! <3


  

Mamma tyckte förresten att jag var jätte fin på skolfotot :D

Av Emma - 21 oktober 2010 21:06

Hej :)

Idag har jag tyvärr inte haft tid att blogga nåt idag förrän nu.

Först var jag ju som sagt på skolan, hade matte prov som gick hyffsat bra, fick G+ på samhällskunskaps provet som vi hade förra veckan, mamma blev väldigt stolt över mig :D

Sen efter lunch så fick vi lyssna på en man som var en av dom få överlevande från koncentrations lägrerna, Det var ganska intressant, synd bara att jag var så trött... men hans historia var hemsk! Förstår inte hur man kan utsätta en människor för nåt så hemskt som det! USCH!!!


Sen var jag på stan me babe i typ en timme, sen for jag hem för att klockan fem skulle vi va på körskolan. Väl hemma så såg jag att vi fått klassfotot hem så jag tog mig en titt på det, vart väl inte snyggast men det dög :)

Klockan fem vart det körskola i tre timmar o nu sitter jag här

Ovido - Quiz & Flashcards