Never look back!

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Emma - 5 oktober 2010 22:14

jag undrar om man inte borde ta o gå o lägga sig?? hmm..

KLockan börjar bli kväll o skit, vill egentligen ha Fredag på en gång, fast jag vill även ha torsdag   Fast jag vill bara att det ska va Torsdag kväll    Jag ska nämligen fika med Sofia då   Sofia jobbar för kyrkan o jag hade hon som konfirmandledare o sen då jag gick på ku har hon alltid varit där så i typ tre års tid så ha hon funnits med mig, o ikv pratade vi lite grann o kom fram till att vi skulle ta en fika på stan på torsdag kväll   

På idrotten ska vi ha konditionstest vilket jag verkligen hatar för jag har ingen kondition alls men jag ska ändå kämpa!

Imorrn satsar vi på träningen, med eller utan överdelen till dräkten! fan! nu kör vi!

Fast jag ska sova nu xD


Haha godnatt!   

Av Emma - 5 oktober 2010 19:00

Jag har aldrig fattat grejjen med att vara otrogen?? vad är som vitsen??

okej du kanske är ltie sugen på folk utifrån, less på killen/tjejen men ämdå. varför fortsätta vara tsm då?? i don't get it!

För mig är otrohet helt uteslutet! Jag dumpar hellre min kille o vi kan kanske i bästa fall vara vänner än att vara otrogen. Det sårar personen man är tsm me så otroligt mkt, o sen säger man att ja men jag gjorde det bara en gång, det är dig jag älskar... kom igen! Tror man verkligen på det?? eller låtsas man att man tror på ddet för man älskar personen??


Till alla er som är otrogna, Sluta upp med det! ge mig en vettig anledning till varför man ska ha rätt till, eller varför det skulle KUNNA vara okej att vara otrogen?


Till er som blivit utsatt för otrogenhet; jag känner med er! jag har själv blivit utsatt för det så jag vet hur det känns, men stanna inte kvar, lämna skiten gå vidare  o visa att du är bättre! Det är inte lätt jag vet, men det är för DITT eget bästa. För vem mår bra av att ha en tjej/kille som är otrogen mot en??

Av Emma - 5 oktober 2010 17:20

Hade en naturdag för etterna idag, vi var vid hörnsjön o hade olika stationer som dom fick gå på. blev ganska bra men det blåste som faan, speciellt den sista timmen eller vad det var... USCH! det tkr jag inte om, sen jag till stan me vickan väl där väntade jag på Axel i två timmar   o nu sitter jag här, trött, frusen o i nån typ av depp eller vad jag ska kalla det för.. jaja. Jag pratar även me babe i telefon <3

Ovido - Quiz & Flashcards