Never look back!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 29 augusti 2012 21:08

Jag blir så arg!!! 


 

Av Emma - 28 augusti 2012 11:20

Är otroligt trött på mornarna men kan ändå inte sova.. 

så irriterande! 

idag har jag inget att göra och jag vet inte om jag orkar att städa.. jag vet att jag borde. 

fast jag tror jag börjar med att läsa lite :D

 

Eller jag tror jag tar på mig mys kläder och sätter mig i fönstret! 

Av Emma - 25 augusti 2012 12:00

Jag kan nästan inte vänta tills jag hoppar in i duschen. 

Det kommer kännas otroligt konstigt då allt långa hår är borta.. så jag längtar till duschen då jag ska tvätta håret! :D

hehe. 

men jag tror jag ska leka lite med håret först! :D 

jag måste då säga att det är otroligt bra att ha en bror som har köpt en massa vax men slutar använda dom.. nu kan jag ta över dom :D wohoo! 

heh. 

Men nu.. FRUKOST! magen skriker!! 


 

morgonfrillan för fan! xD

Av Emma - 24 augusti 2012 16:55

       

i really do like it! :D

Av Emma - 23 augusti 2012 16:32

well. fick jobba idag, 9-15.15 så jag har typ nyss kommit hem :p

for på affären med karin också och nu ska jag snart på energihuset för att passa barn :)

förra torsdagen kom det 2 barn så får väl se hur många det är som kommer idag :)


Jag ska vilket fall som helst njuta av min sista dag som långhårig..


       

 


Av Emma - 22 augusti 2012 12:08

Sitter och funderar på om jag ska dra på gymet nu eller ikväl.. hmm. 

Vi får se, ska ju försöka att städa toan också :p haha. 

 

Av Emma - 21 augusti 2012 20:13

inatt sov jag så otroligt gott alltså! shit! 


Men jag har egentligen inget intressant att skriva alls! eftersom att jag numera är arbetslös och inte har nå liv så har jag inte gjort någonting idag! 

Dom få sakerna jag gjort är: 

  • bokat klipptid
  • kollat mejl efter svar från vägledare (eller vad dom nu heter..)
  • varit på affärn me karin
  • plockat upp pappa från nordemans
  • och denna punkt borde inte ens finnas! 

Såå.. mycket? nej! 

och eftersom att jag inte hade fått svar så ska jag nu kolla en gång till! 


     

Bara för att jag har för mycket fritid..!

Av Emma - 20 augusti 2012 09:27

 jag är ledig idag! 

Eller ja.. arbetslös om vi ska vara noga! :P 

så känner jag, men gud vad jag sovit länge! så jag kollar på klockan och tror att den ska vara typ.. 12 och den är inte ens 9 :o är det då man har en jobbar skalle? :P

ja ja, har legat och dragit mig en halv timme också bara för att det är så otroligt jävla skönt! 



Ovido - Quiz & Flashcards