Never look back!

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Emma - 10 augusti 2012 15:46

Jag vet inte vad det är, men jag har av någon anledning måndag idag.. jätte konstigt! 

men aja.. ska snart fara och handla med styvmor.. jag tycker det låter så elakt.. styvmor. men det är väl förmodligen på grund av olika filmer där det är styvmodern som är elak. Men min är inte alls det! haha. 


Väskorna står packade.. eller ja, det mesta iaf ;) heh. måste packa ner väskan och högtalarna och ett par skor, sen är jag klar för fara till mor! 


och jobb, jobb, jobb, hela helgen och måndag! jaja, klagar inte, kan ändå vara skönt att få jobba ibland! hellre det än att inte ha något jobb alls! ;)


 

har förresten as ont i ryggen :s misstänker att det kan vara ifrån igår då gabbe höll mig utför räcket i trapphuset, böjde ryggen som fan då. men det går nog över snart ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards