Never look back!

Alla inlägg under juli 2013

Av Emma - 14 juli 2013 11:09

Har blivit sjuk igen, vet inte vad det är med mig det här året, har varit mer sjuk än någonsin!

aja, igår hade jag feber ont i huvudet och otroligt ont i halsen, idag har febern gått ner sig men dock inte det andra..

halsen har blivit värre..

Jag ska på dop runt två tiden som jag ska gå på och sen blir hem och vila, måste vara något så fräsch till imorgon då jag ska jobba igen.

Gabbe vill inte att jag ska jobba men vad ska jag göra? finna liksom ingen som är reserv :s den enda, det är ordinarie men hon ska typ bort så liksom ja.. jag måste helt enkelt, kan bara hoppas att det inte blir alltför mycket prat..


Av Emma - 7 juli 2013 11:35

   

     

Midsommar aftonen bestod av dessa go saker och mys med film med killen :D

bio i umeå.. :D

   

att ligga i mammas soffa är ju alltid mysigt! :D  



Av Emma - 6 juli 2013 01:09

jag ska försöka bli bli lite bättre på det här med bloggen :p 

men tänkte iaf lägga upp lite bilder och kort skriva om vars och vad jag gjorde, om då nödvändigt ;D

         

Här på senaste bilden gick jag ut med diana på krogen :D 

   

påväg hem till mamma för o fira tomas :)

     

första bilden är jag påväg till jobbet, andra är jag påväg till diana och på dom andra tcå har lekt med scrapbooking :)

   

"Börja idag... fortsätt imorgon! "

               

på personalfesten för en vecka sen hyrde vi fv stugan och till slut hamnade vi uppe i hoppbacken, sjukt högt! 

och så ramla jag och slog knäet :S men men! 


Jag har mer bilder som kommer att komma upp inom kort hade jag tänkt! :D


Av Emma - 4 juli 2013 21:32

Jag har nu börjat på skanska! :D

jag har faktiskt jobbat snart en jobb vecka där, imorgon för att vara exakt, och än så länge så har det gått bra :D

lär mig snabbt och det går som på räls.. för det mesta.

men det stoppar inte nervositeten till måndag då jag ska börja sitta där själv..

men innan jag ska oroa mig för det så ska jag grilla med svärföräldrarna imorrn efter jobbet och sen girls night out på lördag och även en liten sovmorgon där ;D hihi. kliver ju upp 06.00 varje vardag nu så det tycker jag ändå att jag förtjänar ;) och på söndag ska jag nog fara ut med beställningarna från såserna :) och tare lugnt!

för sen blire jobb igen :D


Ovido - Quiz & Flashcards