Never look back!

Alla inlägg under januari 2014

Av Emma - 29 januari 2014 01:51

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera men kan inget lova..

dock så blir det inte så mycket bilder har ju som sagt inga bilder på denna dator så tyvärr..

Har hållit på här hemma med lite städning, så har lyckas plocka på rummet och fått bort det värsta smutsen men eftersom att klockan blev så mycket så kände jag att dammsugningen får bli imorgon :p och imorrn ska jag även på arbetsförmedlingen och träffa både Lisa och Cecilia, och sen så fyller också tato år så han ska firas. 


Nej! nu ska jag prata klart med petra och sen ska jag sova.. hoppas jag iallafall! 


Av Emma - 20 januari 2014 22:40

Alltså jag måste skärpa mig!

Gud så dålig jag blivit!

Men det är som att man glömmer bort det.. mitt i all stress tänkte jag skriva men så kom jag på att just nu har jag ju ingen stress xD jag är ju arbetslös så jag har ju liksom hela dagarna fri xD haha.

Ja ja, jag är ju som jag är! ;) 

och ja, jag har blivit arbetslös igen, fick inte fortsätta på skanska så det blir till och leta nytt, känns dock ite drygt men liksom vad ska man göra? det är ju som det är! ;)

Nej! jag får helt enkelt ta och skärpa mig! :)



Ovido - Quiz & Flashcards