Never look back!

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma - 30 juli 2012 16:08

Blev in smsad idag på jobbet xD dom skickade ett sms och fråga om inte jag kunde komma in och jobba, jag sa att jag kunde trots att jag skulle vara ledig idag.. men men ;) 

har en påse med choklad muffins och jag vill bara soova! 

noot good! 


så nu sitter jag i köket med hunden liggandes i hallen.. tror vi tar tidningen och kollar vad det går på tvn :D

men det fanns inget att se på.. jaja.. :p


Av Emma - 29 juli 2012 13:41

   

trots förlusten spedade dom bra, och jag är otroligt stolt! 

Av Emma - 26 juli 2012 10:17

Måste bara säga att jag är så otroligt avundsjuk på min vän Lisa just nu!!!

Av Emma - 25 juli 2012 18:11

Nu har jag jobbat 8 dagar i streck och anser att jag är värd en dags ledighet! 

Städade faktiskt insidan av bilen idag efter jobbet, är nöjd över resuötatet! Imorgon hade jag tänkt sooooova länge! 

Och tvätta bilen och sätta upp tältet som vi så att alla pinnar finns :)  sen blire bara mysmysmys! 

Av Emma - 23 juli 2012 19:17

jag har inte orkat blogga så därför har det inte blivit något. 

Men jag har nu jobbat sen förra måndagen, så en vecka i streck kanske inte är mkt men jag är helt slut på kan jag ju säga! Helt sjukt! men nu ska jag jobba: tisdag (imorgon) onsdag och sen fredag igen och efter det är jag ledig lördag söndag och månddagen + att jag får en extra dag nu på torsdag! 


Jag har rensat min garderob idag, trots min slutkörda kropp, det vart riktigt bra tycket jag! 

Nu medans Gabbe, pappa och Karin är och hämtar ved så tar jag det lugnt och väntar på att tvätt maskinerna kan bli klara så jag kan slänga in mer och det blöta i torktumlaren så att jag kan lägga mig och sova! 


Av Emma - 17 juli 2012 18:28

     

Var på stranden me brorsan och lill syrran (:

Av Emma - 16 juli 2012 23:49

Igår tog vi en sväng till ume me släpet, skulle hämta gabbes säng, skrivbord och cykel. Var på stan en sväng, och spelade biljard bland annat :)


Idag  har jag jobbat, tagit bort nagelförlängninen och varit på barnkalas! 

Är ledig imorrn så då tänkte jag försöka sova ut lite grann, det behövs! 

 

it's all gone!

Av Emma - 15 juli 2012 01:45

Serverade på ett bröllop idag, gick riktigt bra faktiskt och var väldigt kul! :) 

Fick fara hem runt 01.00 tiden :) och nu ligger jag i sängen och har ont i både fötter och i svanken, men det var det värt! :D


Men nu är det nog dags för tösen att sova ;)


Ovido - Quiz & Flashcards