Never look back!

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 31 maj 2011 23:47

ovärd dag idag egentligen! :p

började 9.50 och slutade ca 10.15 kanske xD haha!

Jag åt på skolan, gick te stan o köpte tranbär o träffade nå polers sen stsack jag hem te mamma och satt framför tvn tills hon kom hem efter en promenad, sen så färgade hon mitt hår, det va lite kul! för hon har sagt hela tiden att den färgen skulle passa mig jätte bra o jag skulle inte alls bli missnöjd eller nånting och sen när jag hett ur färgen ur håret så tyckte det blev way to dark liksom xD när hon märkte det så sa hon bara: men du är ju inte riktigt van, man ba; nej mamma, det är inte därför! jag är icke nöjd! got it?! jaja.. eller ja, det förstörde min dag därifrån, var på jätte dåligt humör när jag träffade axel.. det blev visserligen bättre senare men ändå!

Jag vill fortfarande vara rötott!! :(


   

Oredigerad :p hehe          Först tyckte jag att det va alldeles föööör mörkt men jag börjar väl acceptera det mer o mer nu :p

Av Emma - 30 maj 2011 23:23

It's not about what we say

it's about what we do, what we feel..


cheating is just one way to break up with someone... And it's wrong way!!


 

Av Emma - 30 maj 2011 13:54

Hade sov morgon idag så jag sov till kvart i 9, sen stack jag till skolan vilket jag egentligen inte riktgit hade behövt för på första lektionen satt bara jag o några till o planerade inför kick off:en som vi ska ha för kommande tvåor till hösten :p sen had evi lunch o på naturen efter det så skulle vi bara lämna in boken, en uppgift och sen göra en utvärdering sen fick vi sluta xD

så jag stack hem te pappa för att tare lugnt :p


Sen så vid tre tiden tänkte jag sticka in te stan o träffa axel en sväng :)

och ikväll blire träning :D


Have it gött!!

     

Av Emma - 28 maj 2011 17:57

I really don't know what to do...



Var hos Axel från igår till idag, vi har mest myst framför tvn :) sen imorrn är det morsdag och mina små konfirmander ska konfirmeras, spännande :) även jag ska läsa en text på konfirmationen imorrn så jag är lite små nervös, faktiskt! kyrkan kommer ju vara full satt så :p

Så då ska man klä upp säg :p haha!



Av Emma - 26 maj 2011 21:47

Sometimes is it so hard to really know what you want..

How do i know when it's my heart that speaks.. how will i ever know?...

Av Emma - 26 maj 2011 11:41

klev upp klockan sju idag endast för att fara på den där historian för jag trodde jag var tvungen att va på den, men när jag väl kom te skolan så trodde lärarn att vi hade sagt att vi inte skulle ha historia så då vi hämtat linda och hon kom ner och det enda vi gjorde var att lämna in böckerna :p sen gick jag ner till bibblan för att göra klart svenska lektionen som skulle börja 12.10,  så hål från 8.30 till 12-10 . Tummen upp asså! :p

Men jag gjorde klart min uppgift och gick upp till min svenska lärare för att lämna , in den och se om jag kunde få slippa gå till lektion och det fick jag :D Han kände sig lite krasslig efter två dagar i gene fornby så ingen behövde gå på den lektionen :D awsome!

så jag stack hem och hjälpte mamma att städa, och det blev hon jätte gla för :D

Sen ska Älskling komma då han slutat :D

Och nu kollar jag på vad det kostar att åka till tyskland :D

Av Emma - 25 maj 2011 18:30

Det är inte lätt, jag vet

men om inte du gör nåt, vem ska annars göra det åt dig?

Livet är inte en lek på rosa moln, vi vet!


Vägrar du, så kommer livet slå dig, sparka dig och spotta på dig

tills du faller ner på knä och ber att det ska sluta

du måste slåss för att vinna fighten

helt enkelt.

Av Emma - 24 maj 2011 00:13

is it really all about you?

or am i important to?

i'm not so sure anymore, it seems like it's just you and no one else

is it like that or what?

you know, i have some problems to, i actually have a life also.. just so you know...


 

Ovido - Quiz & Flashcards