Never look back!

Alla inlägg den 10 maj 2011

:(

Av Emma - 10 maj 2011 22:10

Det funkadae inte... :(

Av Emma - 10 maj 2011 20:15

Nu verkar det som att min telefon fungerar igen! ja, jag vet, jag tar ut det i förskott.. men jag blir ju bara så glad då det verkar fungera! :D

Felet satt egentligen inte i själva telefonen, utan det i att jag var tvungen att uppgradera den :D o eftersom att jag inte är såå himla bra på sånt här me teknik o skit så fick jag be min kära pojkvän om hjälp, det tog ett tag innan han hittade vad jag skulle ladda ner, men till slut så, så ett STORT TACK till honom! <3

Nu ska telefonen bara ladda klart sen vet jag med säkerhet om det funkar!

Av Emma - 10 maj 2011 15:32

Hur ska du ha det?

Först puschar du mig till att göra det sen nu håller du nästan på att stoppa mig. visst jag förstår väl din tanke om  varför du nu stoppar mig lite grann men ändå!

Det är lite som en vis man sa till mig; man ska leka runt lite.. (misstolka inte!!!).

Jag har än mkt kvar att upptäcka, jag vill dit o jag ska dit! 2 år sen hände det.

Mkt hände då, men vi var "ung o dum" typ..

jag vill ändå träffas okej? kan jag få göra det utan att du blir orolig?

jag orkar inte att en till ska tro att jag far runt bland många, det är nog me dom som kollar på mig som att jag är dum i huvet så fort jag ska va me kill KOMPIS...

Jag älskar ju dig, snälla respektera mig o mina val nu... <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards