Never look back!

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Emma - 22 maj 2011 16:33

Orkade in skriva nåt igår,  var så himla slut på då jag kom hem så jag tog det mest bara lugnt. Jag o brorsan var ensam hemma för mamma var på jobbet, tomas hos nå kompisar o syrran va barnvakt hos pappa :p så då johans kompisar stuckit hem fixade vi tomas present (slog in en blu-ray spelare) och gjorde ett grattis kort :)

sen hedde vi på streetdance, en as bra film! älskar den verkligen!


På själva tävlingen gick det väl sådär.. jag vann inte en enda av min två matcher som jag fick köra. Mot första bruden vet jag att jag kunde ha vunnit men hon tyckte tydligen om att kramas hon! inte kul för min del! och sen så vägrade domarna ge mig poäng när jag fick in ett flertal klockrena träffar, då kan jag ju säga att jag blev förbannad!!

Sen den andra tjejen.. ja, hon var bara för bra för mig helt enkelt :p hon hade hårda sparkar o träffade för det mesta på västen så jag kan helt ärligt säga att jag hade egentligen inte en chans :p men men.

Sen coachade jag tre st, riktigt kul var det!

Jag hade iaf en bra dag även om jag inte vann, man kan ju inte vinna jämt som sagt ;) hehe (a)


Ovido - Quiz & Flashcards