Never look back!

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Emma - 11 maj 2011 22:10

Mja, jag SKULLE plugga idag.. det sluta me att jag låg i sängen o typ.. sov xd

haha! Jag hade tänkt göra klart den där jävla analys grejjen till imorrn men jag ju säga det att det gick ju käpprätt åt helvete! i helgen var jag sjuk (o jo, det får man skylla på!) på måndagen träffade jag en kompis o firade min kusin (min kompis är faktiskt viktigare än skolarbetet!) o på tisdagen.. gjorde jag liksom annat skit.. jo just! vi for på onoff o sen när jag kom hem försökte jag uppgradera telefon som inte gick nå bra.. :p så, nu sitter jag här o inte har gjort det.. kul..

Fan! det gick så bra för mig i skolan.. måste skärpa mig nu asså!!! SKÄRP DIG EMMA!! :D


Aja, får väl se om jag hinner göra den imorrn, eller om? jag måste!!!




Av Emma - 11 maj 2011 19:31

Så, då ha man blivit anmäld till nästa tävling då, som är nästa vecka i ume :D

Är just nu förkyld o har inte helt återfått orken i kroppen så jag är lite orolig för hur det kommer gå, men vi ser väl. Har varit taggad för denna tävling så jävla länge så jag vill som ändå försöka! Skulle också bli skit sur på mig själv om jag är frisk den dagen o jag inte skulle anmält mig!

Så nu hoppas jag bara att kroppen vill som jag!!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards