Never look back!

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Emma - 14 maj 2011 17:34

Men vadå tråkig dag?

Har inte gjort ett skit förutom att jag va på kvantum en sväng för att köpa tranbärs juice/saft som smakar piss o en marabou daim, sen så hjälpte jag pappa att bära in nå famnar ve, resten av dagen har jag bara suttit :p

iofs så ska  jag nu snart till min farbror som fyllt 40 o fira han, men det är inget stor firande så lär väl bara va där nån timme eller två :p men man får go fika så det är ett plus ;)


Och av nån anledning är jag förjävla trött asså, ajg förstår inte! jag somna innan 01.00 inatt, kanske t.o.m innan 00 o bara det är ovanligt för att vara jag, sen så sov jag till 12 idag, ja, okej, jag vakna flera ggr under morgonen men jag somnade alltid om så jag borde inte vara speciellt trött tyck jag, men aja..  har förresten varit ovanligt trött hela veckan! i torsdags då jag kom hem så somna jag o sov typ 2 timmar o ändå somna jag igen vid 01, jag bruka inte kunna somna förrän 03, 04 nån gång då jag sovit på eftermiddagen..

Ovido - Quiz & Flashcards