Never look back!

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Emma - 20 maj 2011 22:49

Klarade invägningen utan problem. har egentligen aldrig varit nå problem med det för mig :p haha.

Ska upp klockan 05.00 imorron bitti så jag ska typ snart gå o lägga mig så jag orkar ta mig upp ur sängen ;P


Jag failade på omprovet idag i kommunikation men däremot tror jag att jag lyckades med natur provet ist :p stack iaf på stan o köpte en cola o tuggummi, var så jävla varmt o skönt idag asså! fy vad underbart! Älskar vädret! <3

Iaf, sen så for jag hem, hade tänkt byta till mjukis byxor ist för att sitta i en bil me tighta jeans men alla mina kläder låg i min väska som tomas skulle hämta då han slutat, vilket han gjorde då jag redan farit hemifrån igen :p Så jag tog o åt lite snacka me mamma o fixade lite saker o tog det lugnt en kvart, sen for jag till stan igen, tog ut pengar o gick sen till klubben för att packa tävlings grejjerna till imorrn o sen for vi te ume :p


Nu ha jag packat min väska så ska väl va uppe en stund till sen blire då fan i mig sängen asså! ska t.o.m ta me mig kudden imorrn som jag kan ha i bilen xD haha!

ja ja! sov gott allihopa! :)  

Ovido - Quiz & Flashcards