Never look back!

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Emma - 9 maj 2011 23:53

För två år sen for jag för första gången till ett kloster i frankrike som heter Taizé, dit kommer ungdomar från hela världen och lever väldigt enkelt i en veckas tid. Det kommer 1000 tals ungdomar varje vecka!

Jag träffade då ett gäng härliga killar, jag har än idag kontakt med två av dom och i sommar så ska jag fara till ena, lukas, som han het och bo hos han i en vecka eller två. Och ikv så var jag inne på fb (facebook, om nån inte visste det..) och då var den andra inne där också, julius heter han. Vi snackade o jag berättade att jag skulle till lukas i sommar o han blev så himla super glad, oh det va såå kul att liksom en person kunde bli så glad av att KANSKE få träffa mig igen! :D

Så jag hoppas verkligen jag kan träffa dom båda i sommar!   

Av Emma - 9 maj 2011 22:33

iblans tänker jag lite för mkt har jag kommit fram till..

det blir så mkt att jag egentligen inte riktigt vet vad jag tänker utan tankarna rinner bara som.. en fors! tankarna rinner som en fors!



Asså nä! det här går fan inte! :p haha.

jag vet inte vad jag babblar om har ingen jävla aning xd


men grattis till emelie, min kusin som fyller 16 idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards