Never look back!

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 28 februari 2011 21:55

Har haft en bra kväll ikv!

Har både varit skratt o gråt, fjant o allvar, fniss o visk o allt man nu kan tänka sig xD haha!

Nä men vi har haft väldigt kul, pratat mkt allvarligt men även skämtat om mkt! :D

Hahahahhahah! aja, jag kan beskriva denna kväll me en sång text ;)


Need You Now

Picture perfect memories
Scattered all around the floor
Reaching for the phone 'cause
I can't fight it anymore

And I wonder if I
Ever cross your mind
For me it happens all the time

It's a quarter after one
I'm all alone
And I need you now
Said I wouldn't call
But I've lost all control
And I need you now

And I don't know how
I can do without
I just need you now

Another shot of whiskey
Can't stop looking at the door
Wishing you'd come sweeping
In the way you did before

And I wonder if I
Ever cross your mind
For me it happens all the time

It's a quarter after one
I'm a little drunk
And I need you now
Said I wouldn't call
But I've lost all control
And I need you now

And I don't know how
I can do without
I just need you now

Whoa, whoa
Guess I'd rather hurt
Than feel nothing at all

It's a quarter after one
I'm all alone
And I need you now
And I said I wouldn't call
But I'm a little drunk
And I need you now

And I don't know how
I can do without
I just need you now
I just need you now

Oh baby, I need you now

Av Emma - 28 februari 2011 16:48

   Bound To You

 


Sweet love, sweet love
Trapped in your love
I've opened up, unsure I can trust
My heart and I were buried in dust
Free me, free us

You’re all I need when I’m holding you tight
If you walk away I will suffer tonight

I found a man I can trust
And boy, I believe in us
I am terrified to love for the first time
Can you see that I’m bound in chains
I finally found my way
I am bound to you
I am bound to you

So much, so young
I’ve faced on my own
Walls I built up became my home
I’m strong and I’m sure there’s a fire in us
Sweet love, so pure

I catch my breath with just one beating heart
And I brace myself, please don’t tear this apart


I found a man I can trust
And boy, I believe in us
I am terrified to love for the first time
Can’t you see that I’m bound in chains
I finally found my way
I am bound to you
I am bound to

Suddenly the moment’s here
I embrace my fears
All that I have been carrying all these years
Do I risk it all
Come this far just to fall, fall

Oh, I can trust
And boy, I believe in us
I am terrified to love for the first time
Can you see that I’m bound in chains
And finally found my way
I am bound to you

I am,
Ooh, I am
I’m bound to you

 
Av Emma - 27 februari 2011 17:16

But i'm just a girl.. right?

nothinh else but a girl..

I'm just a girl..


  

Av Emma - 26 februari 2011 23:56

Så trött hela tiden..

Så trött..

Av Emma - 26 februari 2011 12:16

Hade film kväll igår me två kompisar :p

Vi hyrde fem filmer o jag tyckte bara en av dom var någotlunda bra o då såg jag inte ens hela xD haha, jag var så slut på så ni kan inte förstå :p

O sista filmen var the grudge o L är jätte lättskrämd o jätte rädd för skräckisar så han satt o va as spänd medans jag typ somna till den xD haha jag orkade inte reagera :p så den var inte så läskig. haha.


Var hemma bid tolv idag ungefär, åt frukost (hann inte göra det hos L för G hade så brottomt till stan :P) duschade, o nu sitter jag fullt på klädd o för ovanlighetens skull sminkad i min säng o funderar på om jag kanske ska ta bort julen från mitt rum xD kanske lite sent att ha sånt uppe nu :p hehe (a)

Sen måste jag verkligen börja jobba me ett skolarbete!


  

Av Emma - 24 februari 2011 22:25

När fan började det bli jobbigt att kliva upp klockan 12 13 14?

Jag har ingen aning men just nu känns det som att ens vakna överhuvudtaget bara onödigt! Nej jag vill inte dö! men jag vill heller inte kliva upp från sängen, skulle kunna få ligga där tills jag lessnat, bara gå upp o göra det jag vill känner för o sen gå tillbaka till sängen igen!

Just nu ser jag ingen mening me hur jag lever som o det jag gör, asså så förvirrande! jag tönker varför gör jag det här - för att jag vill - varför vill jag, sen kmr jag inte längre, jag tänker varför? varför? varför?

jag är så less på att inte bara kunna njuta av livet jag lever idag för denna dag kmr aldrig tillbaks.. jag stör mig på så mkt som jag inte har o skulle vilja ha att jag glömmer bort att leva o tänker mer på mina bekymmer, jag vill ändra mig, men jag hatar förändringar, jag är så rädd för förändringar o nya saker så gud vet vad! jag vill ändras men det är svårt! jag gör så gott jag kan men det är inte alltid så lätt..


  

I'm really sorry..

Av Emma - 24 februari 2011 18:00

Jag vet inte om jag sagt det, men jag har fått kontakt me en kompis som jag inte snackat me på typ 2 år snart tre    en kille, kan vara bra att veta :p

Tiden jag snacka som mest me han så gillade jag honom även, så en kväll gick min dåvarande bästa kompis på parken där den här killen också va, så hade tydligen dansat så sa hon det till mig nästa dag o hon sare som att det skulle bli nåt mellan dom, o för mig kändes det som att hon stötte på alla killar jag gillade men nu kan jag ju ta o berätta för dig min kära vän, trots att jag var dryg som bara den o allt så vare mig han gillade, Kiss my ass bitch!


Haha lite omoget jag vet xD men jag hade inget att skriva så då fick det bli ett omoget inlägg av en något mognare tjej än vad hon va för 3 år sen xD

ja ja, jag ska inte tråka ut er längre :p Haha


  

Av Emma - 22 februari 2011 21:22

En del vänner försvinner aldirg

En del vänner kommer o går

En del vänner kommer o sen går dom för alltid...


Det finns olika sorters vänner!

men hur vet man vilken vän som hör till vilken sort? jag har ingen aning!

Jag har vänner från förr, jag har tappat nästan alla mina barndomsvänner, jag har vänner som kom in i mitt hjärta o gjorde skillnad o sen bara försvann..  men kvar består dom riktiga vänner? äre så det är?

Jo fan, jag tror nog det. Min bästa vän genom tiderna var en sån som in i mitt hjärta, gjorde skillnad, höll mitt hjärta i sin hand o sen bara försvann.

Jag ser hon än idag, på stan. på bussen. Men hur svårt kan det va att bara gå fram till den som en gång var din andra halv o säga hej, det var länge sen..

Hur svårt?!?!

Jo, det är lika svårt som att gå fram till den kille/tjej som du en gång älskade o skulle gjort allt för som var otrogen, dumpade dig för en annan, var dum mot dig, allt som du kan tänka dig att en person kan göra mot sin partner, lika är det att gå fram till den o säga, jag saknar dig som att gå fram till sin föredetta vän o säga, tjena, det var ett tag sen va :)


Men öndå har man känslan kvar, känslan att kunna ringa till nån, vilken tid på dygnet det än är o kunna gråta ut, eller berätta vad som hände på dejten man nyss va på, eller bara små prata om absolut ingenting, den känslan! DEN KÄNSLAN är guld värd.

Och det enda jag kan säga är att jag saknar henne, men öndå sitter jag här.. me hennes nr o min telefon bredvid mig o inte gör ett skit. För, vad ska man säga?

Vad ska man säga till nån som sårat en så djupt? jag har inge svar på det. men jag önskar att jag hade...


I'm standing here alone.. whitout you.. all alone..

  

 

It's all over me whitout you..

  

Ovido - Quiz & Flashcards