Never look back!

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Till Eve

Av Emma - 28 februari 2011 16:48

   Bound To You

 


Sweet love, sweet love
Trapped in your love
I've opened up, unsure I can trust
My heart and I were buried in dust
Free me, free us

You’re all I need when I’m holding you tight
If you walk away I will suffer tonight

I found a man I can trust
And boy, I believe in us
I am terrified to love for the first time
Can you see that I’m bound in chains
I finally found my way
I am bound to you
I am bound to you

So much, so young
I’ve faced on my own
Walls I built up became my home
I’m strong and I’m sure there’s a fire in us
Sweet love, so pure

I catch my breath with just one beating heart
And I brace myself, please don’t tear this apart


I found a man I can trust
And boy, I believe in us
I am terrified to love for the first time
Can’t you see that I’m bound in chains
I finally found my way
I am bound to you
I am bound to

Suddenly the moment’s here
I embrace my fears
All that I have been carrying all these years
Do I risk it all
Come this far just to fall, fall

Oh, I can trust
And boy, I believe in us
I am terrified to love for the first time
Can you see that I’m bound in chains
And finally found my way
I am bound to you

I am,
Ooh, I am
I’m bound to you

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2014 22:56


Tillbaka på ruta ett.  Har flyttat hem till pappa igen. Fick Annas rum denna gång eftersom att pappa och Karin sover i mitt..  Så nu sitter jag här och funderar på om det är värt att fara och köpa en cola eller inte, det typ vattnas i munnen ef...

Av Emma - 29 januari 2014 01:51

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera men kan inget lova.. dock så blir det inte så mycket bilder har ju som sagt inga bilder på denna dator så tyvärr.. Har hållit på här hemma med lite städning, så har lyckas plocka på rummet och fått bort...

Av Emma - 20 januari 2014 22:40

Alltså jag måste skärpa mig! Gud så dålig jag blivit! Men det är som att man glömmer bort det.. mitt i all stress tänkte jag skriva men så kom jag på att just nu har jag ju ingen stress xD jag är ju arbetslös så jag har ju liksom hela dagarna fr...

Av Emma - 15 november 2013 15:31

Så var vi här igen! Nu är det fredag! och om 29min får jag rulla bilen hemåt. förutom just den detaljen att jag ska fara till mor en sväng idag! :D ska se om jag lämnade nå julgrejjer där som vi kan använda i lägenheten, spara spara spara ;) Nej ...

Av Emma - 4 november 2013 19:46

ilskan. ångesten.  besvikelsen. sårad. jag vill gå fram till han och säga hur illa jag tycker om honom. ge han en käftsmäll rakt på. sparka honom tills han ligger ner och bara skyddar sig. men så snäll som jag är så göra jag inte det. och...

Ovido - Quiz & Flashcards