Never look back!

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma - 29 juni 2012 18:06

Drog iväg och kollade på brorsans match, vinst, 2-1 runt 17 och nu är jag hemma igen, sitter och funderar på om jag kommer att ha bil i helgen eller om far min tar den med sig.. hmm..? jag ska nog ta och fråga han då han är hemma igen (: 


Av Emma - 29 juni 2012 16:26

Körkortet i min hand! :D

Så jävla otroligt skönt! 

Bara känslan när jag gick hem efter uppkörningen och sen när jag satt i bilen och körde själv.. HELT OTROLIGT! 

Men nu har jag det så jag kan släppa det :D 


     

 

 


Favorit i repris

Av Emma - 25 juni 2012 23:12

Jag måste ju säga det går rätt så bra med körkortet nu! :D

Kanske har det snart?  :D skulle vara riktigt skönt alltså! 


 


Men till den dagen utnyttjar vi morsan och farsan ut i fingerspetsen ;D haha nej då, så illa är det väl inte riktigt men mamma skjutsar och hämtar mig rätt så mycket just nu så. 

Av Emma - 24 juni 2012 17:42

     

Fest?

 


Nej då.. eller jo lite sugen är jag.. hehe 

Funderar faktiskt på att dra ut på fredag, men jag får se :)

Har iaf varit en riktig pluggdag idag, har suttit med körkorts teorin typ hela dagen :)

Av Emma - 21 juni 2012 23:31

Det börjar närma sig!!!!! :D 


Av Emma - 20 juni 2012 19:36

Så jävla roligt! 

Skulle lätt kunna göra det igen!    UNDERBART! 

Fick även köra hela vägen hem, ca 8 mil på E4:an, hehe   

nej men rikitigt roligt var det! :)


Nu ska jag slänga lite tvätt i tvättstugan, bädda om sängen det lilla jag kan och sen tänker jag nog lägga mig

och checka lite serier om jag inte ska övningsköralite med pappa förstås! ;)


 

Happiness..

Av Emma - 19 juni 2012 19:42

Blev just mer besviken än jag redan var..

 

 

Av Emma - 16 juni 2012 23:24

TOG STUDENTEN IGÅR FÖR FAAAAN! :D

Hade ingen ork eller ens tid att skriva igår. 

Egentligen orkar jag inte nu heller :p

Har feber och har tappat rösten så.. ja! 

Men det är väl så det ska va?!


   

Ovido - Quiz & Flashcards