Never look back!

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma - 7 juni 2012 21:07

     




   

My day

 
Av Emma - 7 juni 2012 18:48

     

Slingrat håret, är riktigt nöjd. kommer nog en bättre bild senare :)

Av Emma - 7 juni 2012 13:16

så.. då är naglarna fixade! :D

Känns jätte konstigt men det är as snyggt! :D hihi

Och om ca 2 timmar blire till att fara och slingra håret :D

Av Emma - 6 juni 2012 17:08

   

 
Av Emma - 6 juni 2012 14:08

Hade askul igår! 

Dansade, drack, minglade allt sånt man ska göra på krogen! :D 

Träffade min  styvpappa där också :p haha! 

Och det bästa av allt.. Jag är inte så bakis :D 

Av Emma - 5 juni 2012 18:29

Idag har vi internet och jag hoppas innerligt att det vi har det imorrn också! 

Anledningen till varför vi inte har internet är för att någon har hackat sig in på min styvmammas dator och då har hon anmält detta och stängt av internet för att det inte ska bli nå mer.. men idag har hon ändå haft det på :D 


Iaf.. Idag var det mösspåtagning.. TAGGA STUDENTEN NU DÅ FÖR FAN! 

Sen var jag hos tina och kollade på lite färger till sminkningen till balen :D 

Och nu ska jag snart dra ner till laguna och käka med petra, mikael och Jonas så jävla gott! 

Och ikv blir det studentfest! 

   

Av Emma - 3 juni 2012 17:17

Jag har inget internet hos min far så jag kommer inte skriva så mycket de senaste dagarna. 

Nu är jag hos gabbe och använder deras internet.


Men jag kan ju berätta det att vi ska ha mösspåtagning imorgon och  sen på kvällen ska vi i klassen grilla och ha det trevligt. 

På tisdag är det studentfest,  Och på onsdag eller torsdag ska jag fixa naglarna och någon dag innan fredag ska jag även prov sminka mig igen :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards