Never look back!

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma - 14 juni 2012 15:52

Men helt seiriöst! 

Imorrn tar jag studenten! Efter 10  år på grundskolan och sen tre år på gymnasiet är det dags! 

Helt sjukt..

Men jag längtar som fan! ;D hell yeah! 

Imorgon! 

Av Emma - 14 juni 2012 15:44

Fick feber igår.. 

Kändes riktigt jobbigt! 

Så jag avbokade min dubbelkörning idag och sov till typ tio. 

Tog en dusch och sen for jag till skolan för att planera inför ikv, då vi ska fixa flaket. 

Efter det var jag helt slut på.

Av Emma - 12 juni 2012 15:27

Min förkylning kom ju i rättan tid! 

Körde på körskolan imorse och efter det tänkte jag sitta och göra teori men jag blev så trött så jag höll på somna.. 

For hem och somnade runt elva, halv tre klev jag upp igen. Starkt där Emma! 


Imorse hade jag knappt någon röst heller..

Av Emma - 11 juni 2012 18:09

Otroligt jävla trött! 

I både huvudet och kroppen.. kan det vara en förkjylning som lurar sig bakom det hela? :p


Klarade av fordonsfasen på teorin idag, as nice! 67/70!  inte illa pinkat som man brukar säga. 

 

Av Emma - 10 juni 2012 22:02

Sista veckan NURÅ! 

Nu har verkligen nedräkningen börjat! 

GAAAAAAAAAAH! så jävla taggad! 

5 dagar kvar! det kommer att bli mycket städa, körning, teori och matlagning/bakning allt vad detta med  studenten innebär! 

På onsdag är det även studentfest :)

Nu taggar vi satan! hehe


Men faktiskt! 

Jag fick ett par skor av mor idagt :D

 

Värsta nice! 

Av Emma - 10 juni 2012 12:27

Sådär ja! då har man väl kommit igång med städningen.. 

Håller på att fixa inne i garderoben så jag kan lägga in kläderna jag har i rummet :p hehe.

sen blire väl till att fixa på bordet så jag kan ta fram högtalarna :)

Av Emma - 10 juni 2012 00:16

 

Balen 8/6 2012

Av Emma - 8 juni 2012 11:14

Ikväll är det bal! 

Om  6 timmar börjar insläppet! 

shit! Helt otroligt! 

Ovido - Quiz & Flashcards