Never look back!

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma - 27 maj 2013 10:16

har varit och klippt mig idag, än hur skönt det vara att få bort mitt långa hår så blev det liiiiiiite för kort, men det är okej.

jag är inte missnöjd så :p

 och om några veckor så är en del av håret ändå rätt så långt :p haha.

växer som ogräs! ;)


vart lite ledsen då jag insåg att jag missar top model ikväll, och vad jag kan se så finns det inte på tv3 play så jag får väl se hur jag gör.. hahahha! xD

aja, ska väl ta och fundera ut vad jag ska ha på mig då jag ska på stan idag! :D

Av Emma - 19 maj 2013 10:13

Precis som hon önskade så blev det soligt! :D

så nu ska na ta och kliva upp ta fram lite frukost ochh sätta sig ute i solen och sola! :D mohahaha!

Om telefonen har rätt så är det runt 20 grader ute, och det får man inte slösa bort! :D

Av Emma - 18 maj 2013 20:07

jobbat hela dagen så nu har jag unnat mig lite nagelack på naglarna :D hihi.

det var äckligt varmt och jobba där kan jag ju säga! men men, det är bara att härda!! :)

nu ska jag gå och mysa på killen framför tvn :D


Av Emma - 15 maj 2013 11:30

Det va ju typiskt att man ska gå och bli lite sjuk, halsen är förjävlig så jag tänkte att jag tar en vilo dag så kan jag kanske jobba imorgon och på lördag istället.. hoppas bara att kroppen vill detsamma ;) hehe.

har druckit lite varmchoklad vilket har hjälpt lite grann, men svedan börjar komma tillbaka..

inte kul, och jag känner även av lite i huvudet :p

aja, bara det går över till imorgon så är jag nöjd!

 

Av Emma - 15 maj 2013 00:54

jobbade stängning idag så jag har haft hela förmiddagen ledig, så då passade både mamma och johan på att komma hit så jag bjöd på lite bullar :p haha.

sen tog jag en promenad till svärmor för att hämta väslan vilket slutade med att vi for och handlade och jag och Gabbe fick lite bröd och ägg, riktigt snällt!

och sen efter jobbet så tog jag mig ett litet bad, otroligt skönt må jag säga!

nu ska jag kolla lite på serier och sova, kan komma bli en jobbig dag imorgon!


Av Emma - 13 maj 2013 17:10

Sådär!

Då har även vi internet i lägenheten, underbart!

har kollar mina mejl, hade liksom 23 mejl, visserligen var det bara 3-4st som var av intresse men aja. 

det gick ju fort att gå igenom ;) heh.

Idag är vi lat så jag ligger i sängen och funderar på att om jag ska bju oss på en burgare vara, om jag ska vara så pass snäll med oss? hm.. det brukar ju kunna ta överhand det dära suget ;)



Av Emma - 2 maj 2013 13:43

Jag och killen har nu flyttat in i vår lägenhet men tyvärr så har vi Inge internet än så det kan gå några dagar innan jag bloggar... Visserligen kan det vara då i vanliga fall också :P haha.Men möblerna är på plats, det enda som är kvar är ett köksbordet, men vi har inga stolar än så det är ju ingen brådska direkt :P hehe.Nej! Nu ska jag ta en frukt och kolla på nånting på datorn :D

Ovido - Quiz & Flashcards