Never look back!

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 31 juli 2011 21:56

Jag ville ha dig kvar


men du var tvungen att gå


just ikv, ville jag ha dig här


bara för inatt, sen kan du gå


snälla älskling..


bara du va här!..

 

   

Av Emma - 30 juli 2011 15:39

Om du inte kan acceptera mina val kommer du och jag få det jävligt svårt i framtiden!

Du kan inte leva genom mig

ingen kan det!


Och ja! jag kommer att bli sårad, många ggr till, och jag kommer förmodligen såra många till i mitt liv. Men sånt är livet, jag har nu accepterat det även om jag tycket att såna saker kan vara jobbigt, nu är det din tur!

Jag tänker inte leva ett försiktigt och ospännade liv bara för att du är rädd om mig!

klart att det betyder nåt att du är det, men jag tänker inte låta det hindra mig från att leva mitt liv..


jag hoppas du inte tar detta på fel sätt!


   

Av Emma - 27 juli 2011 21:41

Gymmade idag, gick väl bra, körde hårt som fan på armarna, men det var ändå skönt!

Jag har inte så mkt att skriva om just egentligen och inga speciella tankar kommer upp i huvudet heller så ja, blir ett kort inlägg om egentligen ingenting :p

Ska lägga mig och läsa; så länge vi båda andas (sista twilight boken).

Sen tror jag nog att jag ska försöka sova, har ju trots allt inte sovit så bra dom senaste nätterna så.

Jag säger god natt!! :)



Av Emma - 27 juli 2011 11:08

Har nog inte sovit sååå himla bra för jag känner mig oerhört sliten!

vet inte varför :/ men jag kan heller inte riktigt sova utan, ja, jag känner mig bara sliten. Trots att jag inte har nå jobb eller något sådant :p Wierd! xd

Nu är jag iallafall vaken, vare sig jag vill det eller inte, med ett huvud som är halvt tungt.. strålande väder är det också! :D Och så ska jag även gymma idag med Christoffer, ÄNTLIGEN!! Det va ett tag sen nu känn jag. Och så ska jag kanske träffa Sara idag också, men det får vi se hur det blir :p


Men nä, nu kurrar min mage, har inte återfått balansen eller mina riktiga matvanor efter tyskland så jag skulle nästan kunna äta hela tiden jag xD haha!

Men frukost är det alltid bra att börja dagen med! :)


 

Av Emma - 27 juli 2011 00:39

så.. en gång för alla!!


Nu är det min tur att bli uppassad, jag ska inte behöva må dåligt för vart enda litet beslut jag tar, speciellt inte så fort det involverar fler personer än mig. Jag ska inte behöva ta skiten bara för att jag gör ett val som passar mig, ett val efter vad jag verkligen känner!

Nu är det min tur att vara lite halv ego, men det betyder inte att jag är en dålig människa.. eller hur? eller har jag helt fel där?

jag menar bara att i ungefär så länge jag kan minnas så har jag alltid försökt vara andra till lags, alla förutom mig, i - vad jag vet- snart 18 år har jag levt som andra vill, äre inte dags för mig att bestämma hur jag vill leva själv?

Nu tar jag mitt första steg, jag känner efter.. jag tänker och jag lever!!

Jag ska inte längre må dåligt över att jag inte lever er alla till lags.. rätta mig om jag har fel!!


Men nu är det fan min tur!!


             

Av Emma - 26 juli 2011 19:38

Trodde aldrig jag skulle få höra orden från dig..

att du inte bryr dig..

betyd jag inte mer än så?..


  Men tydligen var jag inte mer än så..


Så enkelt..

Av Emma - 26 juli 2011 18:03

Ja, jag for till mosjön och tog det bara lugnt, sov där till måndagen och hade det nice :) Vi gick och åt på resturangen och käkade innan vi for hem..

kom hem vid halv fem ungefär, då duschade jag och gjorde mig ordning tills gabbe skulle komma, o han kom typ halv sex ungefär :)

så tog vi det bara lugnt, for o köpte godis :D o hedde sen på en film som vi somnade efter halva bara xD hahaha.

Och idag tog vi det bara lugnt, kollade lite på tv.. o.. sov xD haha :p

jaja.

Nu ska jag hitta på något tråkigt! xD


 

Av Emma - 24 juli 2011 17:33

Drar nog förhoppningsvis snart till mosjön, käkar middag me pappa o familjen där och har det mysigt, o sen eftersom att jag köpte så länge vi bådas andas igår ska kmr jag nog läsa lite i den också :D har börjat lite smått redan men ja :p

Sen imorrn så far vi hem från mosjön, jag ska träffa gabbe o på tisdag ska jag på stan igen, om gabbe följer med eller inte vet jag inte. .  fast jag har inte riktigt bestämt om jag ska dra te stan då än så. men jag har lite grejjer jag skulle vilja köpa så :p hehe


   slappa ögon?.. hmm... xD

Ovido - Quiz & Flashcards