Never look back!

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 24 juli 2011 13:34

Jag måste härifrån!

det bara skriker inom mig att jag måste bort

bort. bort från detta hus, bort från denna skuld och bort från dessa känslor

för det är inte rätt!

Det vet jag att det inte är och ändå känner jag så


Jag känner bara att jag måste bort. samla mina tankar, samla min kropp till en och samma och börja ta tag i dagen som är innan imorrn..


Jag måste samla mina krafter inför morgonsdagen chock..


 

Av Emma - 24 juli 2011 11:59

Vaknat igen efter en otroligt rolig och härlig, men samtidigt jobbig dag.

Dagen som spenderades med Alex var väldigt kul! kvällen var väl dessvärre inte lika bra.. och jag hoppas verkligen Du ställer dig upp snart igen.


Igår köpte jag iaf en tröja, en bh och en bok (sista i twilight :D) ville egentligen shoppa mer men dom stängde så jag får gå en annan dag :p hehe..

Sen blev jag bjuden på max hambvurgare av alex mamma vilket var super gott!

Och sen for vi hem till alex, kollade film, pratade... och sen for jag.


Somnade runt klockan tre, hade egentligen tänkt sova längre men aja, man kan ju inte bestämma allt här i livet, även om jag hade velat bestämma lite mer..


 

Av Emma - 24 juli 2011 02:07

You know.. i am really sorry!..

    

Av Emma - 24 juli 2011 00:41

Alltid..

Blir alltid så.. alltid jag som står här

alltid du som ligger där


varför blir det så?

jag tar hellre smärtan än ge den till någon annan,

varför?

varför kan inte jag få den ist?


Förr bad jag att smärtan, nu vill jag ta den ist..

vill inte att det ska bli såhär...


                                     

Av Emma - 22 juli 2011 15:43

Första natten hemma.. vad kan man säga? ;)

det va AWESOME!!! :D

Sov till typ ett så hade jag typ 100 som ville träffas.. ja!!! för fan! här är vi poppis! ;D

Så jag klev upp käka frukost, prata me mamma o duschade sen så fick jag oväntat besök av drottningen som kom med blommor :$ rosa rosor :)

Så vi kollade på lite bilder o sen såg vi film! :D

Hachiko a dog's story, väldigt bra och sorglig.. Men mina damer och herrar, jag grät inte!


Seeeen  nu så ska vi........................... hah, det får ni inte veta! ett mysterium nu och för alltid!!! MOHAHAHAHHAHA!


      får bli bilder på blommor, ni får se rosorna senare någon gång :)

Av Emma - 21 juli 2011 22:00

Nu är jag äntligen hemma!! :D

Var i resecentrum kvart i nio som det stog på biljetten och där stog mamma och moster och även brorsan och väntade på mig :D Så otroligt härligt att träffa dom igen!

Verkligen!! :D

Men nu ska jag fortsätta kolla på ace ventura me brorsan :)

bilder kommer väl i framtiden :p


  får bli en retur bild bara för att ha me en bild :p

Av Emma - 18 juli 2011 12:30

Nu mina kära vänner längtar jag hem!!!!! 

Jag har ganska sa mkt hem lägtan, vill sova i min egen säng pa min egna kude, krama om familjen o träffa mina kompisar!

Men det är bara ca tva dagar kvar nu sa, he bli väl te o härda ;) hahaha xD

Men iaf, blev inte sa mycket shopping igar, far allting var stängt.. sa varför far man till ett sställe o shoppa pa en dag det är stängt? hm.. vet inte :p

Men jag hittade iaf lite saker till syrran och brorsan :)

Och ikväll ska vi träffa lite folk och dricka, jajjamen!

aja, kommer nog inte skriva na mer förrän jag är hemma nu, sa vi höres da!! :)


Av Emma - 16 juli 2011 23:16

Det var ett tag sen jag bloggade nu men eftersom att jag är i tyskland sa har jag inte riktigt haft sa mkt tid till det eller ens nagon riktig ork :p

men iaf, sen jag kom hit till tyskland sa har jag träffat nagra kompisar till lukas (han som jag bor hos), vi har bastat o badat, vart ut pa krogen som vi säger hemma men här kallas det för bar, o sen sa har vi varit pa typ 2 dans klubbar :p haha. big different ;) jag har shoppat och ska även göra det imorrn fast da blir det i berlin :D och sen sa har vi kollat pa film me kompisar till lukas :)

igar träffade  vi även julius, en kille som jag träffade för tva ar sen i taize, sa vi köpte lite öl eller nat, satt oss vid vattnet o drack o hade riktigt skojj, sen sa skulle vi ga pa en dans klubb o väl där mötte vi en  jätte schysst kille som lukas känner, riktigt snäll. dessvärre sa kom inte jag in pa klubben för jag var inte 18 sa vi drog till en annan dans klubb :) dom hade konstig musik att dansa till sa jag satte mig pa sidan om o kollade och da satte sig denna kille sig där med mig för han ville inte att jag skulle sitta själv o ha trakigt, men när jag väl övertalat han att det var okej om han ville dansa sa gick han upp o dansa :p o till slut även jag, julius visade mig hur jag skulle göra sa det va faktiskt ganska kul ;) Blev förresten även riktigt jävla full xD hehe men kul vare!!! :D

nä, nu far detta inlägg vara nog :p

Drottningen klagade pa att jag inte uppdaterat bloggen nat medans jag var här sa detta inlägg är väl för han da ;D


Hare sa bra tills jag är hemma igen vilket är pa torsdag kväll :)


Ovido - Quiz & Flashcards