Never look back!

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Emma - 7 juli 2011 23:12

Jag städade som sagt på rummet idag.. Tyckte jag var duktig då xD hehe..

Men sen så drog jag till stan och träffade drottningen :) hade trevligt med han :D

 

Och sen så fick jag en mjuk glass av linus och jag måste ju säga att den va STOR!!

  jag mena.. kolla på den! plus, lite strösel o att jag redan på den här bilden ätit lite! xD men den va god! :D


Sen så drog jag hem :)


Och här är skorna som jag köpte igår :D

    Söta va?! :D


Nu väntar jag bara på att grannarna i fjälls ska komma xD


Av Emma - 7 juli 2011 13:13

Jag är inte perfekt!

o jag vet att jag gör fel, men du behöver väl inte så jävla besviken på mig hela tiden?

Du kanske har rätt, jag kanske inte känner mig själv lika bra som  du känner dig själv.. men du är ju fan så mkt äldre också!

Du har ingen aning om vad jag tänker eller känner så varför ens påstå att jag gör fel innan du vet hela sanningen?

Jag säger inte allt till dig, men hur ska jag kunna göra det när du dömer mig så enkelt? Det är inte lätt!


Jag lever upp till dig och dina förväntningar och hoppas att du ska bli nöjd..

men varje gång blir du besviken..


               

Ovido - Quiz & Flashcards