Never look back!

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Emma - 24 juli 2011 17:33

Drar nog förhoppningsvis snart till mosjön, käkar middag me pappa o familjen där och har det mysigt, o sen eftersom att jag köpte så länge vi bådas andas igår ska kmr jag nog läsa lite i den också :D har börjat lite smått redan men ja :p

Sen imorrn så far vi hem från mosjön, jag ska träffa gabbe o på tisdag ska jag på stan igen, om gabbe följer med eller inte vet jag inte. .  fast jag har inte riktigt bestämt om jag ska dra te stan då än så. men jag har lite grejjer jag skulle vilja köpa så :p hehe


   slappa ögon?.. hmm... xD

Av Emma - 24 juli 2011 13:34

Jag måste härifrån!

det bara skriker inom mig att jag måste bort

bort. bort från detta hus, bort från denna skuld och bort från dessa känslor

för det är inte rätt!

Det vet jag att det inte är och ändå känner jag så


Jag känner bara att jag måste bort. samla mina tankar, samla min kropp till en och samma och börja ta tag i dagen som är innan imorrn..


Jag måste samla mina krafter inför morgonsdagen chock..


 

Av Emma - 24 juli 2011 11:59

Vaknat igen efter en otroligt rolig och härlig, men samtidigt jobbig dag.

Dagen som spenderades med Alex var väldigt kul! kvällen var väl dessvärre inte lika bra.. och jag hoppas verkligen Du ställer dig upp snart igen.


Igår köpte jag iaf en tröja, en bh och en bok (sista i twilight :D) ville egentligen shoppa mer men dom stängde så jag får gå en annan dag :p hehe..

Sen blev jag bjuden på max hambvurgare av alex mamma vilket var super gott!

Och sen for vi hem till alex, kollade film, pratade... och sen for jag.


Somnade runt klockan tre, hade egentligen tänkt sova längre men aja, man kan ju inte bestämma allt här i livet, även om jag hade velat bestämma lite mer..


 

Av Emma - 24 juli 2011 02:07

You know.. i am really sorry!..

    

Av Emma - 24 juli 2011 00:41

Alltid..

Blir alltid så.. alltid jag som står här

alltid du som ligger där


varför blir det så?

jag tar hellre smärtan än ge den till någon annan,

varför?

varför kan inte jag få den ist?


Förr bad jag att smärtan, nu vill jag ta den ist..

vill inte att det ska bli såhär...


                                     

Ovido - Quiz & Flashcards