Never look back!

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Emma - 5 juli 2011 16:40

jag hinner inte blogga så mkt just nu för mamma tvingar ut mig :p

Men vi va upp på "berget", tog lite bilder som jag nu fixat :)


       

Av Emma - 5 juli 2011 02:32

Jag hatar valet jag gjorde igår

men det var ett val jag var tvungen att göra

och ett beslut som jag vet var rätt oavsätt hur du ser på mig

för jag har funnit något mycket vackrare

jag lovar och svär!


Det är det här jag vill ha!

Det blir mkt lättare och bättre än om jag gjort annorlunda..

även om det va/är svårt för mig så vet jag att

jag kommer klara mig ur även det här!!


 

Av Emma - 5 juli 2011 02:05

Hello everybody! :)

Nu var det ett tag sen jag bloggade, men det är för att jag har varit så upptagen sista tiden :)

I fredags var jag först med Gabbe och Linus, sen vid halv sju drog jag och Alex till linn, vi fikaded pratade spelade kubb o mitt lag (jag, sofia o alex) va ju överlägset bäst :p fast vi orkade inte spela hela spelet ut så vi slog ner kungen med vilje nå gånger :) haha, sen så lyssnade vi på musik o strax därefter drog vi in till stan på sommarfesten :) Hade riktigt skojj!! :D

Men det var lite illa att det nästan kunde ha blivit bråk på slutet, men tack och lov var vi så pass smart att vi bara gick därifrån..


Sen på lördagen så for jag till husvagnen som vi har i mosjön, jag läste nästan bara förutom på kvällen då vi gick till festen för att lyssna på några som skulle spela där, och då bjöd även min far upp mig på dans golvet och vi buggade, han var inte sååå dålig för att vara 47 år o inte kunna bugga som han själv sa xD


Och på söndagen sov jag till typ tre så läste jag sen och vid.. någon gång under eftermiddagen så kom gabbe och linus och vi satt och snackade i förtältet ett tag sen drog vi hem, och gjorde typ inget xD vi skulle se på film.. eller ja, linus hade velat att vi sett lite fler filmer men ja ja.. :D


Och idag for vi till en stuga som några kompisar till familjen har, haft det väldigt trevligt med dom faktiskt :D


Men nu ska jag inte uttråka er läsare mer med mina tråkiga dagar xd eller ja.. jag har haft det bra men det kanske inte är så kul att läsa såhär om det xD

Ovido - Quiz & Flashcards