Never look back!

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Emma - 6 juli 2011 23:59

jag vet att jag gör det svårt för mig

men hur ska jag kunna styra nånting

som jag inte har kontrollen över?


Jag kan inte styra detta men

snälla mig, ni som hamnar i kläm..

förlåt mig, det är inte meningen

och jag lovar er att jag ska försöka att inte såra er...


 

Av Emma - 6 juli 2011 23:45

Drog till Alex idag :)

Vi gick till coop där jag köpte ett par vita tygskor, riktigt söta! egentligen hade jag vela ha ett par turkosa men dom fanns inte i min storlek :/ så då fick det bli vita :)

sen gick vi till stan och kolla i affärer o så satt vi i en park o bara va :)

Så sen gick vi hem till han :) Kollade på trassel o hade det trevligt :)


 

Av Emma - 6 juli 2011 14:11

Det är soligt och så underbart väder ute!!! :D

Love it!!! :D

Så ska gå ut o sola igen innan jag ska te coop för att köpa ett par nya skor, jag får inte åka i nuvarande skor för mamma :( älskar dom så det blir lite tråkigt för min del :/ ja ja, kan väl slänga ut 80 spän för denna gång :)

Och inte får jag ha mina mjukisar heller :/ aja, jag har mkt andra kläder som jag kan ta med mig :D


Iaf, ska gå/cykla me alex dit o han vill att jag ska ha klänning på mig idag men det får jag se hur det blir med det :p hehe..


   

och bara för att vädret är så underabart så lägger jag ut dessa två somriga bilder :D

Av Emma - 6 juli 2011 00:48

Nu kan jag berätta lite mer om min dag..

mamma väckte mig vid elva tiden så det va bara att stiga upp, direkt efter frukosten så gick vi en bit upp på berget, grillade korv och va där en stund

 

 sen när vi skulle gå ner igen va brorsans kompis påväg att kliva på en orm :o

  Det gick bra att se den på några meters avstånd men sen när den började röra på sig och slingra iväg så vare lite äckligt och läskigt :p

Så vi kollade på ormen tills den försvann och sen gick vi vidare :)


   

På väg ner så var jag bara tvungen att ta kort på allt möjligt, mest på blommor och ormbunkar :)

               

    

Fanns även lite smultron som kitty plockat för sig på ett strå :)

 

Och på två blommor var det nå småkryp på så jag tog kort på dom också :D


      


Och dom två sista bilderna får det bli en sammanfattning av det hela :)


   

Ovido - Quiz & Flashcards